Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Planlægningstavle

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

I kender sikkert alle sammen de lego planlægningstavler man brugte meget engang. Er der nogen der kender til at simpel problem eller et Excel ark der kan det samme ?

Fra Roskilde
Tilmeldt 22. Jun 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Er efterlønner, så jeg sidder lidt og leger med andres problemer. Dit sp. trickede mig lidt, så jeg kiggede uden resultat rundt i Google efter Gant og Excel. De løsninger jag fandt var dog mere besværlige end bennefit ( synes jeg)

Men hvis det bare handler om at danne sig et overblik ved at sætte nogle klodser på en "tavle" ud fra et skema, er der jo masser af projektstyringsværktøjer, som har den funktion.

Omvendt hvis det er det som du søger ("klodser" på et excel-skema) og du iøvrigt kan leve med Open-office Calc, vil jeg gerne lege med, hvis du kan definere lidt nærmere "hvad er problemer" og "hvordan skal det se ud", og "hvad er datagrundlaget?" (NB sålænge det er beskæftigelsesterapi er det gratis (det betyder uden deadlines, og at det ikke nødvendigvis virker (i alle livets forhold)))

(De ting jeg hidtil har "leget" med har bl.a. været: Lønseddeludskrivnings "system" til Letløns resultatfil med lokalt medarbejdregister til de informationer, som Letløn ikke havde, samt ugeomsætning's system og chaufførafregning - med div. load-filer til Summa indenfor taxa-branchen - lavet i Calc-makroer )

Gerhard

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)