Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Aminoer bange for produktion?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Mesinge
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi fik sidste år lavet nogle print af et kinesisk fírma, det tog ikke meget mere end en måned (henover Kinesiske nytår) før vi havde vores 6 eksemplar hjemme til test.

Det kostede så også lidt 300-400 usd men prisen indeholdte så også nogle værktøjer, som vi efterfølgende kunne bruge. Prisen for de enkelte print var ikke alverden. Nu skal det så også med at det ikke var kæmpe Print.

Men indenfor hvilken Branche Jern og Metal, Fremstilling /montage etc.

Har en spændende kontakt i Polen som til næste år har ekstra plads og ressourcer til at tage Kontrakt arbejde ind, Jeg vil gerne være dig behjælpelig er ved at stable en konsulent/ingeniør virksomhed op indenfor Netop sådan et område.

Salg Af Ingeniørtimer til Mindre og mellemstore Produktionsvirksomheder

www.schantz-engineering.com

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fristende at tro at der er mindre arbejde og skal færre ressourcer til for at starte noget rent online op fremfor at få noget produceret. Jeg er dog ikke overbevist om det holder vand at det ene er kræver færre ressourcer end det andet. 

Her er en video med nogen unge studerende/iværksættere der har fået noget sat i produktion og kom i DR 1 Aftenshowet:

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Jeg vil da gerne blande mig lidt i denne debat.

Vi startede i 2006 med at hjælpe andre virksomheder med at source i Kina. Og den dag i dag har vi et godt netværk af specielt udvalgte fabrikker der arbejder for os. Disse fabrikker er nøje udvalgt ud fra produkt kvalitet, fabrikkens standard og ikke mindst arbejdernes forhold.

Hvis man ønsker og starte produktion op i Kina, så er der rigtig mange ting man skal tænke på - det er således nemt nok og finde producenter af alverdens produkter via nettet, men man skal virkelig se sig for. Man skal samtidig især i Østen forstå de forskellige landes kultur og mentalitet i forhold til hvorledes de gør forretning. Især i Kina skal man virkelig gå i detaljen, for det vi andre tænker er en selvfølgelighed kan være det fuldstændig modsatte her i Kina.

Ja jeg skriver her fordi jeg lige pt. er i Kina, for at følge op på projekter, udføre kvalitets kontrol og som altid på udkig efter de rigtige fabrikker i forskellige nicher, således at vi kan dække så bredt en område som mulig for vores nuværende og potentielle kunder.

Hvis du vil vide mere, er du meget velkommen til at spørge løs, så vil jeg da gerne prøve og hjælpe dig lidt på vej, hvis du selv vil prøve lykken, ellers kan vi muligvis også hjælpe dig med enten og håndterer din produktion, eller blot hjælpe dig med at få kontakt til den rigtige producent. Dog skal jeg lige skynde mig og sige at vi IKKE laver noget indenfor elektronik - vi holder os til det vi er gode til og lade andre om det andet.

Jeg havde egentlig gået og tænkt lidt på om der er mange der er interesserede i dette emne, altså specielt import fra Kina, for så kunne man da tænkes at jeg kunne lave en tråd eller en blog, hvor jeg deler lidt ud af vores viden og ikke mindst både gode og dårlige erfaringer?

Nå klokken er mange herude, så jeg vil gå til køjs nu.

Go nat Danmark og god kamp :)

Bendtsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

iværksætteradrian:
Lad os sige at mit produkt er en fjernbetjening.

Hej

Så kan du kontakte Eltwin, i Risskov ved Århus. Det er et lille firma med egen produktion i DK og Polen. De lever generalt af at udvikle og producere for andre firmaer. Herunder LK Schneider.

Problemet med at oprette en produktion, er at det tit kræver en anden form for viden. Og at man skal have begået sig i fx idustrien. Og ikke så meget på uddannelses institutionerne. Da man ikke altid kan planlægge sig igennem en produktion. Og man kan bare snakke med mange af de firmaer der laver kunde emner, hvad de bliver overrasket over.

En anden ting der afskrækker idag, er også den voldsomme udfasning af produktion til fx Kina, polen eller andet. Og det gør at mange fravælger at starte noget op. Og ser man lige pt på de firma'er der har størst succes, så er det dem der producerer til eksport.

En af de ting der gør at Amino ikke lige tiltrækker iværksættere med anden baggrund, er at mange af dem jeg møder af iværksættere, netop ikke er såmeget på internettet, og derfor ikke søger oplysninger så meget. Og derfor heller ikke bruger tiden på at debattere eller andet. Men mere koncentrer sig på at få produceret. Fx så vil jeg i perioder jo arbejde til meget langt ud på natten, og så orker jeg ikke at kikke her. Ligesom at jeg heller ikke kan arbejde og så sidde online her.

/Kenneth

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tage fat i Vikingegården. Du skal tale med Ulrik Østergaard på ulrik@vikingegaarden.com

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)