Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er Amino App til iPhone ude!:-)

Side 4 ud af 8 (74 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Webartisten:

Super fedt at der endelig kom en app, spurgte så sent som for er par dage siden ol den på Twitter og fik beskeden om et par uger er den der. Martin din lille gavtyv! ;)

Det jeg mangler er, at man kan lave favoritter, jeg bruger mest feedback sektionen her og ville være herligt hvis man kunne have den som favorit så man ikke skulle igennem hele listen!



Ja vi fik den godkendt lidt hurtigere end forventet hos Apple.
Du kan fjerne kategorier du ikke vil se. Det gør du under indstillinger.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Ja så os med iPhone 3 vi må bare undvære.. Det er squ da træls med mindre de i fremtiden laver app'en til ihone 3 også..?
Det er så skide træls når man finde en app man vil ha og så for man bare det svar når man presser download: SUR RØV!
Hvorfor er der nogen app som virker fint mens andre app kun passer til ios4? Er det så svært at lave app'en til iphone3 også?
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Anders S:
Hej. Ja så os med iPhone 3 vi må bare undvære.. Det er squ da træls med mindre de i fremtiden laver app'en til ihone 3 også..?
Det er så skide træls når man finde en app man vil ha og så for man bare det svar når man presser download: SUR RØV!
Hvorfor er der nogen app som virker fint mens andre app kun passer til ios4? Er det så svært at lave app'en til iphone3 også?


Det undre også mig. Jeg har mange krævende spil ( bilspil, skydespil o.s.v ) der virker perfekt til 3G 3.1.2 - men en tekst app som amino, det kan den ikke magte.

Synes det er den omvendte verden det her.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for den information, har ventet på om amino mon kom til iphone.
Men fedt, så kan man have amino med på farten (:

App'en virker jo fint uden nogen som helst problemer og det køre bare! (Y)

EDIT: Savner lidt at man kan søge på blogs/debatter ...

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Anders S:
Hej. Ja så os med iPhone 3 vi må bare undvære.. Det er squ da træls med mindre de i fremtiden laver app'en til ihone 3 også..?
Det er så skide træls når man finde en app man vil ha og så for man bare det svar når man presser download: SUR RØV!
Hvorfor er der nogen app som virker fint mens andre app kun passer til ios4? Er det så svært at lave app'en til iphone3 også?


Det undre også mig. Jeg har mange krævende spil ( bilspil, skydespil o.s.v ) der virker perfekt til 3G 3.1.2 - men en tekst app som amino, det kan den ikke magte.

Synes det er den omvendte verden det her.


Ja det kunne jo være dejligt hvis en fra amino kunne kaste lidt lys over det, istedet for en: bare opdatere..
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fin nok App..men den er så langsom om at loade igennem debatten. Ligesom amino.dk er. Savner generelt mere turbo under vingerne når man browser sig igennem

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 66
Fra  Fra mus til elefant Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor kan man ikke have iPaden sidelængst når man trykker på om knappen (altså knappen om versionsnummer mv) . Alle andre dele af appen kan kan have iPaden sidelængs.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja sådan en app kan altid bruges Smile

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Den kører super hurtigt på min Tlf. Så måske lidt mere båndbredde under juletræet kunne være et ønske?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved faktisk ikke hvorfor man skal køre en nyere version. Mit gæt er at det er det franework vi bruger.

I får et ordentligt svar i nat.

Side 4 ud af 8 (74 indlæg)