Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Støtte til et projekt

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Hej er ved at købe et 2d chat det liger lidt af netstationen jeg kan købe det for 1500 med det hele med så vil jeg høre om der er nogen der vil støtte mig i projekte
Fra Skive
Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 61
Fra  HighHouse.dk SkiveLAN.dk Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Itmanden:
Hej er ved at købe et 2d chat det liger lidt af netstationen jeg kan købe det for 1500 med det hele med så vil jeg høre om der er nogen der vil støtte mig i projekte


Hvordan støtte? Og hvad skal den 2D chat bruges til i hvilke forbindelse, eller målgruppe har du?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Til finansiering og chatten skal bruges til unge fra 15 til 18 hvor der så bliver lavet fester på chatten
Fra Skive
Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 61
Fra  HighHouse.dk SkiveLAN.dk Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Itmanden:
Til finansiering og chatten skal bruges til unge fra 15 til 18 hvor der så bliver lavet fester på chatten


Hvis det er de 1500 du nævnte før, så kan du da sagtens selv skaffe dem, hvis du virkelig gider. Det er bare et spørgsmål om at være seriøs nok. Jeg tvivler stærkt på du får nogle herinde fra til at hjælpe.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor gammel er du?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 06:29
Hvor mange stjerner giver du? :
17
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

hvordan vil du betale tilbage og eller hvad kan du give for der er jo ingen garanti for succes og vis gerne vil have støtte må du forklare mere om projektet,for vi skal jo vide en del om reklame værdien før vi giver noget og hvor vi regner med det er noget som giver pengene igen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil betale jer tilbage ved at ligge reklamer på siden og i chatten får at få succes vil jeg reklamere på nettet

Jeg er ved at kun købe en 2d chat den skal være for unge fra 15 og til 18 år hvor def vil blive holdt party på chatten og Konkurrencer hvor man kan vinde Gaver der bliver også holdt komme samme dag hvor vi alle mødes et stede hvor kan snakke
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale FlashChat - koster kun 5 USDollars og fungere bare rigtig godt

http://www.tufat.com/script2.htm

Supply Chain blæksprutte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Gider du ikke godt at læse dine tekst igennem inden du skriver, du har mange stavefejl :-(

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)