Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprydning m.m.

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej da, men lidt skal han jo lave :-)
He he, god analogi.
Hvad syntes du ellers, er det blevet mere overskueligt?
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9715
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

> Hvad syntes du ellers, er det blevet mere overskueligt?


Både og. jeg synes nok det er lidt for hurtigt at opdele diskusionerne i så mange grupper. Risikoen er meget let, at man ender med for mange grupper som der næsten ingen indlæg er i. Hvis de alle sammen kan holdes aktive, med løbende indlæg og svar, er det ok, men ellers kan det godt blive problematisk. Der er ikke noget så kedeligt som en debat fuld af halvtomme grupper :) - men, det må tiden jo vise. Det har jo været en god start.

 

Mens vi er ved rettelserne er der to ting som ville være fedt:


  • Når man får emails om nyt indlæg i en debat man følger ville det være rart med et link tilbage til debat-tråden - ikke bare til reply-siden.

  • "Indlæg i dag" siden bør kun vise et link til hver tråd - ikke til hvert eneste indlæg i alle tråde. På den måde bliver siden mere overkuelig. Sorter den fortsat efter seneste opdaterede tråd (indlæg).

 

 
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er selvfølgelig altid en risiko at dele debatten op så hurtigt, men jeg syntes det andet var blevet for uoverskueligt.
Jeg hører Daniel om dine ideer, jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, men jeg kigger på det.

Tak for input.

Dbh Martin
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9715
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin, jeg troede du kendte ordbogen for udviklere. Du bør i hvert fald kende den korrekte oversættelse af: "Det kan ikke lade sig gøre" som i virkeligheden bare betyder "det har jeg ikke tid til" eller "det kan jeg ikke selv finde ud af, men det vil jeg altså ikke indrømme"  Alt kan lade sig gøre Martin. Det burde en iværksætter som dig vide. Alt! Specielt når det handler om at sætte kode sammen på en computer. Der er bare noget af det som tager længere tid end andet og ikke alle udviklere kan de samme ting.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, jo da, det ved jeg :-) Det jeg mener er om det kan lade sig gøre tid etc. taget betragtning
Du kender mig godt nok til at vide at alt kan lade sig gøre i mit univers, men ikke for en hver pris.


Dbh Martin
Fra København V
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hrm, alle de her kategorier har gjort at jeg har mistet overblikket og jeg må indrømme at jeg har opgivet at følge med i hvad der sker herinde. Jeg synes det er fint med kategori-inddeling. Men lige nu er der for mange efter min smag.

Strategien for kategori-inddeling af vores debat på sol.dk er egentligt ret simpel. Vi startede ud med nogle få overordnede kategorier. Når der kom for mange indlæg i disse til at nye indlæg bare scrollede forbi blev kategorien delt op i 2-3 underkategorier. Dermed får man brugerne naturligt og langsomt splittet ud på de enkelte kategorier som de finder mest interessante.

Jeg føler lidt der skete en eksplosion af kategorier herinde på én gang.

~Allan Noer

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan


Jeg kan godt følge dig, jeg ser hvad jeg lige kan gøre.
Jeg tror jeg vil fusionerer nogle grupper.
Tak for input.

Dbh Martin
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter det ny design er jeg gået over til at kigge "dagens indlæg" først. Det er hurtigere at overskue, om der er kommet noget nyt og interessant dér end i oversigten - det kunne jo tyde på, at oversigten er for omfattende for mig.


Derudover er jeg glad for den personlige side - så jeg kan tjekke, om der er svar på mine indlæg.

 

mvh Hans
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Point taken. Og som den vågne debatlæser kan se, så har jeg allerede fjernet 3 emner i går og jer finder nok et par stykker mere idag.

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Så, nu har jeg fjernet 6-7 emner, nærmer vi os målet mine herrer?

Dbh Martin
Side 2 ud af 3 (29 indlæg)