Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker ny hjemmeside til fotograf dasfoto

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en hjemmeside hos mono.net i dag og varetager selv daglige opdateringer, men er så småt rendt på begrænsninger og ting der irritere mig ved dette system.

Jeg mangler en webbutik hvor kunder skal kunne logge ind med personlig adgangskode. Det er altså ikke en offentlig webbutik (jeg er fotograf og mine kunder skal kunne se deres billeder i et privat område). Desuden ønsker jeg, at de ikke skal kunne downloade billederne. Jeg ved ikke hvordan det gøres men har set det på mange andre sider.

Mit domæne ligge hos en anden udbyder og peger over på mono.net men løsningen er ikke optimal, da der altid kun står domænenavnet på adresselinien - man kan altså ikke se hele sidens adresse og kan derved ikke kopier til linket. Alle link peger så bare på sidens startside. Måske en detalje men det er irriterende.

Jeg ønsker også et system som kan kombineres med design til mobil, og vigtigst, et system som jeg selv kan administrer efter det er sat op.

Jeg ved ikke hvor god søgemaskine optimeringen er på siden, men jeg tror det kan blive meget bedre.

Jeg har ikke tid og evne til at sætte et nyt system op og har heller ikke økonomi til at gå til et professionelt web bureau, men kunne rigtig godt tænke mig at komme i kontakt med en web udvikler som kan hjælpe mig videre mod betaling.

Se her hvordan siden ser ud i dag: www.dasfoto.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank

Vil du ikke skrive mig en mail på mail@eliassorensen.dk, så ser vi, om vi kan finde ud af noget Smile

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)