Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop (magento)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 4. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg står i den situation at jeg mangler en forside og homebanking på min webshop, resten har en ven hjulpet mig med at få lavet, men nu er det gået helt i stå.

Og jeg vil virkelig gerne igang med shoppen...

Så jeg tænkte på om der er nogen der kan hjælpe? Eller evt. bare forklarer mig hvordan jeg laver forside og homebanking på en magento webshop.

Her er et link til hjemmesiden: http://www.balancebyradoor.com/laedertasker.html

Håber på at komme igang snarest muligt :)

 

 

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria. 

Du har nok en forside liggende, den skal nok bare aktiveres under admin -> CMS -> Sider -> (led efter noget hvor der står home).

Mht homebanking, mener du så betaling?

Mvh Mikael

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tage kontakt til Rasmus Bruhn fra Nhurb

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 4. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

1000 tak for dit svar, nu har jeg fundet siden under CMS og den stod som aktiv, men ham der har arbejdet på den før har sat en "under opbygning" på, og selv om jeg har prøvet at ændre indholdet er det stadig den samme side der komme frem :/

Ja jeg mener betaling, jeg tænker at starte med at lave det sådan at der kommer en side frem med konto og reg. nr og info om at jeg sender så snart pengene er gået ind, har prøvet at sætte mig ind i alt det med paypal, og betalingsløsninger helt generelt, men synes at det virker dyrt, og ved jo ikke helt endnu om det her kommer til at sælge.... Ved du hvordan man klarer den?

Mvh Maria

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)