Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med firmalinket.dk?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Dragør
Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Modi og co. Skrevet kl. 10:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er her nogen der har erfaringer med www.firmalinket.dk?

De har ringet og tilbudt at optimere vores google maps konto.

Ha en god dag.

Kim

Tilmeldt 7. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 8 person

Hej

vi er et lille firma i Århus der blev kontaktet af firmalinket og vi er meget tilfreds med den service som vi har fået.

De holder hvad de lover og giver god support når man ringer til dem.

SÅ VI KAN VARM ANBEFALDE AT BRUGE DEM.

Mvh

Pinglish

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1135
Skrevet kl. 13:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Modiogco:

Hej

Er her nogen der har erfaringer med www.firmalinket.dk?

De har ringet og tilbudt at optimere vores google maps konto.

Ha en god dag.

Kim

Hej modigco pas godt med de der telefon sælgere de kan være alt andet end sjove at havne i kløerne på, nu har jeg godt nok ikke kritiseret firmalink.dk men bare pas på telefon sælgere generelt :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender dem ikke, men generelt skal du blot sørge for at få et let læseligt skriftligt tilbud, inden du accepterer noget.

Personligt mener jeg ikke der behøver være noget galt med telefonsælgere - hvis blot de kan opfylde dette.

Ikke accepter/indgå aftale pr. telefon - det kan blive så bøvlet efterfølgende at finde udaf hvem der har sagt/lovet hvad :)

 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 14:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

pinglish:
SÅ VI KAN VARM ANBEFALDE AT BRUGE DEM

Du må undskylde jeg spørger, hvad er din andel i det firma?

Du opretter dig som bruger på Amino for herefter straks at skamrose et omtalt firma ..... ser højest besynderligt ud i mine øjne.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 14:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tjekkede lige deres hjemmeside. Så vidt jeg kan se så tager de 3.000 kr. for noget du relativt nemt kan klare selv i løbet af få minutter, måske maks en halv time alt efter hvor meget du vil gøre ud din beskrivelse og oplysninger.

Der er en glimrende vejledning her

Lige som Oxkjær synes jeg også at roserne lyder lidt for flotte og specielt i betragtning af det er første indlæg.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 09:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, lugter lidt af ros af egen røv det indlæg, men som Cicoor Host skriver, så kan i sagtens klare det selv, ellers er der flere herinde der kan tilbyde det samme, til bedre pris endda...;)

Fra Dragør
Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Modi og co. Skrevet kl. 09:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Nu har de lavet arbejdet til os.

Det er rigtigt at det var dyrt men når man ikke er google mester og har travlt med andet tror jeg pengene var meget godt givet ud.

Hilsen

Kim

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 17:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Kim:

Du er ikke "google mester" og du har ikke tid til at sætte dig ind i sagerne, men alligevel mener du at pengene er givet godt ud?

Hvis du kigger på kvaliteten af deres logo og holder det op i mod resten af siden er det ret tydeligt at de ikke selv har lavet hjemmesiden, hvilket også understøttes af det kan købes som template her:

http://themeforest.net/item/ventura-wordpress-corporate-business-theme/full_screen_preview/378380

Ved en Google søgning på firmalinket.dk får du dette resultat:

Firmalinket - Danmarks bedste søgemaskineoptimering

Danmarks bedste ligefrem! Kåret af hvem? Hvis du tjekker resten af siden, er det for enhver der ved bare lidt om emnet klart at de ikke umiddelbart har forstand på SEO.

Derudover har en af mine kunder modtaget følgende sort på hvidt:

"Vi arbejder i øjeblikket for Google med, at få virksomheder branche placeret på deres Google brancheliste. (Google Places)"

Så et lille firma i Odense hvis eget website er en købt template til Wordpress, sovset ind i standard købeikoner og som ikke har styr på egen SEO, arbejder simpelthen sammen med mastodonten Google (mod betaling naturligvis, Googles services er jo ikke gratis, eller...) for at få dig placeret i Google Places?

Jeg tvivler på at din investering var din tidsbesparelse værd, men man må da håbe kvaliteten af det udførte arbejde er højere.

God weekend!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

google maps går ikke lang tid at lave vis de har lavet dette

deres siden ligner noget , jeg ikke ved hvad

jeg kan overhovedet ikke se de lavet noget på din egen side http://www.modiogco.dk/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)