Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate - svindel og humbug?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Zalong Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Planlægger et par affiliate projekter, for at prøve dette område af.

Jeg har set at der nærmest løbende er debatter herinde om snart den ene, snart den anden udbyder af programmerne, der ikke betaler, ikke betaler til tiden, ikke er til at komme i kontakt med osv.

Er det en verden af tvivlsomme røverkarle, eller er der også seriøse udbydere?

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er vidst en god blanding af seriøst og så det du kalder svindlere.

Jeg kan anbefale partner-ads.com

De har styr på det og sørger for at få penge fra annoncørerne forud. På den måde har eventuelle konkurser osv ikke indflydelse på de afviklede salg/leads du har genereret. 

Desuden har jeg endnu ikke oplevet at pengene ikke er kommet rettidigt.

:: HDMI kabel ::

Fra Aabenraa
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Zalong Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Laust:

Der er vidst en god blanding af seriøst og så det du kalder svindlere.

Jeg kan anbefale partner-ads.com

De har styr på det og sørger for at få penge fra annoncørerne forud. På den måde har eventuelle konkurser osv ikke indflydelse på de afviklede salg/leads du har genereret. 

Desuden har jeg endnu ikke oplevet at pengene ikke er kommet rettidigt

Tak for tippet!

Jeg kalder ingen svindlere ;-) men det virker som et område med en del problemer...

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel ligesom i alle andre brancher, nogle man skal holde sig fra, hvis man ikke vil have brandt nallerne. Så handler det også om at holde øje, hvordan det går for de netværk man bruger. For de kan hurtigt gå konkurs uden besked. Tænker bar her for det sidste. De fleste netværk kører nemlig kampagner for annoncøre uden at have modtaget betalinger dvs. ingen forudbetaling. Nogle affiliate netværk skubber så lorten videre til publishere hvis de ikke har modtaget betaling fra annoncøren. Derfor skal man LÆSE  betingelserne! når man tilmelder sig.

De bedste hilsner,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har prøvet flere bureauer, dem jeg har haft størst succes med er www.adservice.dk betalingen falder ALTID til tiden, den kan godt variere lidt men der er altid support at hente og de reagerer prompte på spørgsmål.

Kan faktisk ikke sætte en finger på noget somhelst modsat de andre jeg har forsøgt mig med.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ligeledes anbefale Euroads og Tradedoubler :-)
Ingen svinger i valsen der - det kører som det skal! 

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du skal bare holde øje med de forskellige netværk.

Jeg har prøvet mange af de forskellige netværk. På det seneste har jeg mest brugt Tradedoubler, Partnerads og Euroads. Jeg er tilfreds med alle tre netværk.

Jeg er især imponeret over Tradedoublers kontrolpanel. Jeg synes virkelig, at det er let at finde ud af i forhold til mange af de andre netværk.

Jeg har skrevet lidt om de forskellige netværk her. http://affiliatenetvaerk.dk/. Jeg har ikke prøvet Adservice Media, så dem må jeg lige få kigget lidt nærmere på. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)