Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne Indsigts Værktøj

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 137
Fra  ITadviser.dk Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er ikke optimal på min iPhone 4s. Kan ikke logge ind, da noget af højre side er væk.

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har også noget input, pt måler du alexalinks. Er der ikke andre backlinks services som arbejder med åbne API'er så du kan låne data derfra?

Synes antallet af indgående links er ret lavt i alexa i forhold til bl.a. google webmastertool og majestic seo.

:: HDMI kabel ::

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nichlas Baun:

Siden er ikke optimal på min iPhone 4s. Kan ikke logge ind, da noget af højre side er væk.

Nej det er så en telefon, det tror jeg ikke lige jeg optimerer den for - i første omgang ihvertfald. Jeg tjener jo ikke noget på siden.

Laust:

Jeg har også noget input, pt måler du alexalinks. Er der ikke andre backlinks services som arbejder med åbne API'er så du kan låne data derfra?

Synes antallet af indgående links er ret lavt i alexa i forhold til bl.a. google webmastertool og majestic seo.

Jeg vil forsøge at se hvad jeg kan gøre.

Der er LIGE kommet 4 gode domæner på expired listen forøvrigt - udløbet her til aften :)

Fra Århus
Tilmeldt 10. Oct 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Det er ikke kun med iPhone, det gælder også iPad mm. Vi er efterhånden et par stykker, der benytter ipaden som vores primære arbejdsredskab.

Men igen, rigtig flot arbejde!
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Die Hard:
Det er ikke kun med iPhone, det gælder også iPad mm. Vi er efterhånden et par stykker, der benytter ipaden som vores primære arbejdsredskab.

Men igen, rigtig flot arbejde!

Oki jeg tester det lige på en ipad engang snarest muligt :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom,

Lækkert site.
Et forslag: I stedet for at linke til domænet under Udløbne Domæner, så ville det være smart med et google cache link i stedet, så man kan se hvad der har lagt på siden tidligere (hvis noget).  

 iPhone 6

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Heine:

Hej Tom,

Lækkert site.
Et forslag: I stedet for at linke til domænet under Udløbne Domæner, så ville det være smart med et google cache link i stedet, så man kan se hvad der har lagt på siden tidligere (hvis noget).  

Den er der nu allerede :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tom Frank Christensen:

Heine:

Hej Tom,

Lækkert site.
Et forslag: I stedet for at linke til domænet under Udløbne Domæner, så ville det være smart med et google cache link i stedet, så man kan se hvad der har lagt på siden tidligere (hvis noget).  

Den er der nu allerede :)

Sorry. Jeg havde helt overset den, og kun set den noget større [LINK]. 
Men lækkert! 

 iPhone 6

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det gjort lige LIDT lettere.

Jeg selv foretrækker Meebox - fordi domæner koster 45kr der.. Og fordi jeg elsker deres service.

Så jeg har lavet så man kan klikke på en knap direkte fra domæne oversigten (og den er orange ...) - og så ryger man direkte til bestillingssiden ved Meebox.

Jeg har ikke fået noget for det, og forventer heller ikke noget. Men en flaske rødvin i ny og næ ville da være dejly :P

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Genialt :) Har de ikke et affiliate system? for så er din forretningsmodel da lige i skabet :)

:: HDMI kabel ::

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)