Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop i Tyskland - Spørgsmål + Søger et godt tilbud fra dig ang. Webshop.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal til at opstarte en webshop i Tyskland og ligger inde med en nogle spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe mig med.

1. Jeg bor i DK, og hvis jeg står som ejer - bliver jeg så beskattet efter dansk eller tysk lovgivning?

2. Hvordan bliver man registreret som virksomhed dernede - i DK har man CVR-nr, hvad har man dernede?

3. Søger et godt tilbud fra dig - opstart af webshop med integreret betalingssystem. 

Håber i kan hjælpe. 

Mai T. 

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

MaiTran:

2. Hvordan bliver man registreret som virksomhed dernede - i DK har man CVR-nr, hvad har man dernede?

Hej Mai,

jeg kan svare på spørgsmål 2. Det der hedder CVR nummer her i Danmark hedder USt-Nummer i Tyskland - (Umsatzsteuer-Nummer), og dette nummer bruges til moms afregningen.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo sagtens sælge fra Danmark direkte til tyskland, uden at skulle have tysk virksomhed. Hvis du planlægger at have din virksomhed fysisk i tyskland, så kan du evt hente lidt flere informationer her: http://www.tyskret.com/dansk/selskab/etabl.html

Ang. webshop i tyskland, så kan vi godt hjælpe dig - vores system understøtter alle sprog og valutaer - så du kan sælge til flere lande. Se evt mere på vores site.

Med venlig hilsen

Thomas

Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas. Tak for svar.

Det er egentlig ikke en webshop, hvor jeg sælger produkter. Men mere en form for hjemmeside, hvor man kan tilmelde sig som bruger. Hvor jeg som ejer tjener lidt på gebyrer osv. 

Jeg tjekker lige jeres side ud:) 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jamen det kan vi da sikkert også godt løse for dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

1: Hvis firmaet ligger i tyskland bliver firmaet beskattet der. Hvis du bor i dk bliver du dasnk beskatett af evt udbytte

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tillad mig at fløjte i retning af http://quickpay.dk/news/har_i_internationale_ambitioner__-_sofort_banking_lanceret

vh

thomas jensen quickpay

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)