Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2012 - Først til 50.000kr

Side 21 ud af 57 (563 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er virkelig fedt og stort af Ken og Casper, at de vil sponsorere disse fine præmier til vores konkurrence. Sådan! :D

Jeg vil da glæde mig til, at skulle vinde et par af de fine sokker, og så må jeg jo knokle røven ud af bukserne for, at tage en top 5 placering! :D

Hvor mange er med i konkurrencen? Er vi 50+ deltagende?

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Cap'n Halfdan Timm:

Partner-Ads.com v/ Ken Schultz

Partner-Ads, hvem jeg går ud fra de fleste i denne tråd allerede benytter i højere eller mindre grad, var først på banen med et meget generøst tilbud om sponsorat til Affiliate DM 2012. Det har jeg selvfølgeligt taget imod - Jeg er ekstremt glad over, at konkurrencen bliver blåstemplet på denne måde, og at Ken Schultz og Partner-Ads har lyst til at støtte initiativet!

Partner-Ads.com sponsorerer Affiliate DM 2012 med følgende sponsorat:

  1. 1.000kr til de 5 bedste deltagere i konkurrencen
  2. 5.000kr til den sejrsmiddag, vi holder til sidst (hvor alle deltagere er velkomne)

På godt gammelt dansk:

Det er fanme god stil!!

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Langholz:
Hvor mange er med i konkurrencen? Er vi 50+ deltagende?

Vi er lidt over 40 lige nu. Og jeg har rigtigt god grund til at tro, det tal forøges meget snart. I skal glæde jer til de kommende par dage. ;-)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Så må jeg sørge for snart, at få skabt nogle salg via mine links. De sokker skal vindes! :D

Fra København
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Må sige at i får skubbet det ud på den helt store scene.. Det skulle da ikke undre om der lige pludselig er stor interesse i medierne med sådan en opbakning allerede nu! Big Smile

Den med sokkerne synes jeg simpelthen er genial!

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg regner stærk med at min side kommer med i kapløbet i løbet af næste uge, har lige noget grafisk arbejde som jeg venter på der bliver færdig.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænkte på at de fleste affiliate sites er danske der deltager i konkurrencen. Er det et krav? Har nemlig planer om et internationalt affiliate site =) 

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Àsgeir Gunnarsson (Powerppc.com):

Tænkte på at de fleste affiliate sites er danske der deltager i konkurrencen. Er det et krav? Har nemlig planer om et internationalt affiliate site =) 

Nope. Engelske sider deltager på lige fod med de danske. Et par deltagere er også på vej med engelske af slagsen. :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan nogle af jer fortælle mig hvor TjenesteTorvet.dk har deres affiliate henne?

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Hansen:
Kan nogle af jer fortælle mig hvor TjenesteTorvet.dk har deres affiliate henne?

Anders Saugstrup:

Jacob Damsgaard:

Men tjenestetorvet.dk er det at finde gennem eksempelvis euroads, netbooster eller?

Og hvis de kun tilbyder 3-4 ting så må det marked satme også snart blive crowded :D

Tjenestetorvet er ikke et åbent program. Det er et program man skal have lov til at deltage i - af tjenestetorvet. Christoffer er ret forsigtig med hvilke sider han samarbejder med fordi det er altafgørende for ham, at Tjenestetorvet kun leverer den ypperste kvalitet leads til hans kunder.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 21 ud af 57 (563 indlæg)