Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Promover-knap på Facebook

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 161
Fra  Skov Rejser Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg ville høre om der er nogen der ved hvordan man benytter "promover-knappen" på facebook for at promovere sine nye opslag?

Venlig hilsen

Henrik

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke lige huske det, har ikke rigtig brugt den før. Men jeg kan stærkt anbefale dig at tage fat i KB-marketing på Facebook eller herinde. Han er en Guru efter min mening indenfor Facebook funktioner.

Link til Facebook: https://www.facebook.com/KB.Marketing

Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Det ser ret simpelt ud, bortset fra, at der betales med særlige Facebook "credits", mens prisen på promoveringen oplyses i rigtige penge. Tilsyneladende skal du købe flere "credits" til at starte med, end du har brug for.

Hilsen,

Henrik

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Der har jeg erfaringer. Hvad er det du ønsker at vide?

Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Patrick,

Nu er vi mere end 1 Henrik herinde. Men jeg undres over, hvad prisen er for 1 credit, når FB på denne måde blander æbler og bananer sammen.
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hherskind:
Hej Patrick,

Nu er vi mere end 1 Henrik herinde. Men jeg undres over, hvad prisen er for 1 credit, når FB på denne måde blander æbler og bananer sammen.

Hej Henrik,

Jeg så slet ikke at du også hed Henrik. Mit indlæg var pointeret imod trådstarter :-)

For lige at svare dig kort, så kan du se priserne på dit eget screenshot.

Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 06:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Olsen:
For lige at svare dig kort, så kan du se priserne på dit eget screenshot.

Hej Patrick,

Ja, jeg kan se, at min promovering koster 48,32 kr. Men for at betale dem, skal jeg købe f.eks. 85 credits til en pris af 95 kr. Deraf følger, at jeg efter handlen har et indestående hos Facebook på 46,68 kr., som jeg formentlig vil få oplyst i et antal credits. Næste gang jeg skal handle, skal jeg igen betale f.eks. 48,32 kr. Og det har jeg så "et antal" credits at bruge på. Det er sådan, jeg synes at Facebook blander æbler og bananer sammen. Hvorfor oplyser de ikke bare købsprisen i credits?

Henrik

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad kan man i bund og grund bruge promover knappen til? Hvor gør man så reklame? Det er jo tilsyneladende ikke så dyrt - eller hvad?????

Vh Helle

Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Promover knappen bruges til, at du ved at betale dig fra dig, kan få et af dine statuser ud på en brugers, som synes godt om din side, venner væg - altså så behøves en bruger ikke at synes godt om eller kende til din side, for at se et opslag fra dig. Jeg synes det er drøn irriterende - men jeg tror det virker.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

mcfattydk:
Jeg synes det er drøn irriterende - men jeg tror det virker.

sådan går det med virksomheder der børsnoterer sig. De skal hele tiden finde nye måder at tjene penge på. Dette er så et af deres nyere tiltag.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)