Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du nævne et forum, der har succes, hvor....

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 04:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ejet og drevet flere forums - hvor et par af dem blev ret populære.

Men jeg har erfaret, at hvis der er fri link indsæt kommer der for mange one-liner brugere der kun vil skrive hej og dav efterfulgt af deres link til egen hjemmeside.

Jeg fik også gjort det forbudt på det mest populære og aktive. Dog fik jeg lavet en løsning med en tilføjelse hvor en bruger skulle lave mindst 60 indlæg eller svar før der blev frigivet html i personens system.

Supply Chain blæksprutte

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 07:28
Hvor mange stjerner giver du? :

PokerNet:

Jeg forstår ikke helt den store fokus der er på at få links tilbage, hver gang man har skrevet noget. PokerNet har eksisteret i 10 år og har dagligt mere end 1000 indlæg. Der er ikke nogen der linker til sig selv når de har skrevet et indlæg, men deltager fordi de elsker at være der. 

Lav noget der skaber værdi for brugerne, så skal de nok komme helt af sig selv.

Ved ikke om det er mit indlæg du henviser til, men jeg har netop ikke fokus på, at få indlæg retur.

Det jeg skriver er, at det på flere fora slet ikke er "lovligt" for brugerne at linke ud.

Hvis vi nu bruger Amino.dk som eksempel, så er der mange som spøger, hvordan laver jeg en niche affiliate side. Til dem skriver jeg altid læs her http://halfdantimm.dk/passiv-indtaegt-nicheside - det er ikke min side, men indholdet i indlægget er mega godt. Jeg ville jo aldrig selv bruge tid på, at svare brugeren med 5000+ ord når nu en anden har skrevet det så flot.

På de fora, jeg hentyder til, vil det ikke være "lovligt", at smide et link til sådan en artikel og det tror jeg ikke lige frem, at det er positiv for aktiviteten på sådan et forum.

Det er heller ikke "lovligt", at smide et link til en fed JT video, man lige har set og som mange på det fora nok ville få noget ud af.

Er det sådan i driver PokerNet?

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

kejseren:

Jeg har ejet og drevet flere forums - hvor et par af dem blev ret populære.

Men jeg har erfaret, at hvis der er fri link indsæt kommer der for mange one-liner brugere der kun vil skrive hej og dav efterfulgt af deres link til egen hjemmeside.

Jeg fik også gjort det forbudt på det mest populære og aktive. Dog fik jeg lavet en løsning med en tilføjelse hvor en bruger skulle lave mindst 60 indlæg eller svar før der blev frigivet html i personens system.

Helt enig.Det skal ikke være sådan, at man blot smider et indlæg med et link.

Det er 100% i orden, at man først skal gøre sig fortjent til det. Har jeg også set et par steder, hvor de har forsøgt med det, men her var grænsen 1000-1500 indlæg - og det er altså pænt mange indlæg uden, at måtte linke én eneste gang til noget eksternt.

Tror dog mange af de "et indlæg, et link" forsvinder med tiden. Det er jo en anden type links google vil have i dag og så dør fora-spam vil stille og roligt ud (eller det må man da håbe).

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)