Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris, ros og salgstale...

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 30. Jun 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

 

på vores onlineshop www.deZari.dk er det lykkedes os at ca. 75 besøg pr. dag, det er ikke ret mange, og slet ikke når vi i snit har 1-5 salg pr. måned...

 

Så vær søde at kigge lidt på siden, kom med kritik, ris, roser og ikke mindst mangler....

 

og meget gerne forslag til at finde frem til de købelystne besøgende kunder ;-)

 

// Mette....

 

Tilmeldt 10. Jul 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan ikke vurdere om dine varer er gode "netvarer" men hvis du gerne vil have kritik så synes jeg hjemmesidens design er en gang skrammel. Endvidere er farvevalget meget lidt tiltalende. Jeg vil i al fald gøre noget ved forsiden.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Først og fremmest meget lækre varer i har, som jeg bestemt ville mene også egner sig til online salg. Først og fremmest har jeg dog store problemer med navigationene, da jeg benytter firefox, hvilket åbenbart gør at jeg slet ikke kan klikke på nogle af dine menupunkter - få det rettet i en fart.

For at sige det lige ud, så er designet ikke værd at bruge tid på at kritisere, da det simpelthen er en gang makværk, sorry to say. Snytes ikke at det hører 2007 til og tror helt sikkert at i vil kunne få meget mere salg ud af at lave det bedre, især når i sælger b2c. Derudover virker det forvirende at dine sider ligger på domæner xtest.dk, og at man ikke kan direktelinke til dem, da i bruger iframes - hvilket i mine øjne er totalt bandlyst på internettet (og slet ikke er godt til søgemaskinerne!).

Jeres kategorisering er fin, og meget overskueligt (dejligt med prisklasser). Dog viser mine erfaringer at det ikke er specielt godt at corporate-siderne (kontakt, betingelser osv) placeret samme sted som kategorierne, får dem i stedet for op i en topmenu eller andet.

I bund og grund tror jeg har du fået fat i det forkerte cms/shop-system, og at du bør kigge dig om efter et nyt. Ønsker du ikke at have mange penge op af lommen er www.dandomain.dk et fint alternativ, som også nemt kan redigeres mht. design. Så tag ikke dette som et skud i foden, da i har de rigtige produktet, gejsten og er gode til at sælge - jeres webshop halter dog lidt, hvilket er synd.

Ups, lige nu ser jeg at i selv har udviklet systemet (ved at se på xtest.dk). Tag kampen op mod de store webshopudbydere, og tag kritikken til jer. Fjern iframes, bedre design (outsource evt - hvis i ikke selv kan, det giver tit gode resultater) ;-)

Held og lykke!

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 30. Jun 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
>> Bodyman, fint med kritik, men det ville samtidig være hjælp hvis der også var lidt forslag :)

 

>> Jesper, selvfølgelig skal den også virke i firefox, og vi er rent faktisk igang med en opdatering af hele systemet...

og ja, designet trænger vist til et løft, mon ikke der er en god og rimelig Amino grafikker herinde :)

menu-punkterne er lige til at flytte :)

og du KAN faktisk direkte linke: http://www.deZari.dk/visshop.asp?id=77&shopID=119 OGSÅ selvom det kører i Frames

 

- og ja, har rent faktisk et CMS system med frames som også kan søgeoptimeres, eks. har vi fået "indeklima" op på nr. ca. 190 ud af 1.020.000 resultater på Google, "Springvand" nr. 42 ud af 113.000 - ved godt den skal helt op i toppen, men er da vist ganske godt af en side bygget i Frames ;-)

 

(og selve CMS delen kører fra xtest (kommer dog nu til at køre fra deZari.dk)

 

(- Og kritiken er skam stadig god selv om du "opdagede" at vi selv har udviklet siden, CMS grund-systemet er faktisk også ca. 6 år, og skal som sagt opdateres med lidt friske AJAX koder)

 

- og har du samtidig idéer til virkelig at få besøgstallet og samtidig dagligt salg på siden lytter vi gerne...

 

mvh. René...

Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har én hel ting at sige:
De farver skræmmer folk væk.

Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette,

Jeg er enig i, at selve butikken måske ikke ser alt for spændende ud, - men det gør dine produkter!!  Jeg kommer forbi butikken med et par spørgsmål - og en bestilling .

Kendte ikke til butikken, før jeg så dit indlæg her på Amino.  Der er helt sikkert et stort marked for jeres produkter, så for jer handler det givetvis om markedsføring.  Mon ikke boligmagasiner og livsstilsmagasiner kunne have lyst til at vise nogle lækre billeder og henvise til jeres site?

Og jo, så synes jeg, at jeres farvevalg og design bør afspejle ro og harmoni - for at yde produkterne retfærdighed.

Mange hilsner

Jannie

Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen,

Ja, så lykkedes det at få en bestilling igennem.  Men det var en streg i regningen, at man først bliver præsenteret for fragtomkostningen ved kassen.  Kr. 475,- i fragt synes jeg er temmelig dyrt.

Endvidere synes jeg ikke om, at man skal logge ind som kunde, før man kan handle - det ville normalt få mig til at forlade butikken uden at købe.  Samtidig er jeg ikke god til at huske alle de forskellige brugernavne og adgangskoder, så jeg synes, I skulle overveje, at gøre det lidt mere kundevenligt.

Jeg glæder mig til at modtage mit springvand.

Mange hilsner fra

Jannie

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej Mette.

Først og fremmest et meget spændende produkt, som I vil sælge over Internettet.

Vedr. hjemmesiden, så er det meste sagt. Derudover vil jeg da også lige slå et slag for E-pusher, hvor Jannie Bak´s kritikpunkter kunne være fuldstændig afværget.

1-5 salg om måneden er jo fint nok, hvis bare avancen er høj nok.

Har I overvejet, hvorledes jeres salg bedst kan foregå altså, hvorvidt Internettet er den bedste løsning eller et telefonsalg.

Jeg har lidt kontakt til Simon fra Covenco, som anvender en af de live support løsninger, som vi forhandler.

Grunden til at jeg nævner dem er, at de sælger "high margin/low volume" products, det vil sige, at deres avance er høj, men de har meget få besøgende. Så for dem gælder det om, at udnytte de besøgende, som de får ind 100 %.

 

De valgte at fokusere på personlig kontakt med hver eneste besøgende, som kommer ind. For dem har det betydet en 3-dobling i salget, fordi de altid er klar til at svare på spørgsmål, som kunden måtte have.

Den samme trend kan vi faktisk også høre hos Callcentret Outsell, som servicerer besøgende til amerikanske autoforhandleres hjemmesider via live support.

De øger omsætningen markant og får booket flere besøgende til prøvekørsler.

Her er et lille eksempel på, hvordan man sælger biler over Internettet i USA. Sheehy autodealer

Hvis I ikke kører det fuldtids, så tilbyd det når I er online. Det kan vi nemt sætte op til jer.



 Gode grunde til at fokusere på personlig kontakt

1. Det kan forøge jeres salg

2. Dialogen med besøgende giver jer en finger på pulsen omkring jeres produkter, "key selling points"

3. I skaber en kontakt til besøgende/kunde, som måske ville have forladt hjemmesiden.

Så den konkrete værdi vil være:



- Muligheden for øget salg



- Informationerne indeholdt i dialogen med besøgende til at forbedre hjemmesiden og key selling points.

Vi har nogen forskellige forslag, som du kan teste gratis og se effekten af dem, hvis du har lyst.

Held og lykke med projektet

Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette,

 

Jeg synes lige, at jeg ville følge denne tråd op.  For gode oplevelser skal deles .

 

Først og fremmest skal I have stor ros, for at tage konstruktiv kritik til jer - og omgående handle på den.  Jeg har med stor fornøjelse modtaget min "buddha fountaine".  Til og med fragtfrit!!  Det hele virker, som det skal - jeg fryder mig over den stille rislen og så pynter den smukt med lys i butiksvinduet og er med til at tiltrække de forbipasserendes opmærksomhed.

Jeg er overbevist om, at I nu vil beholde flere kunder i butikken .... og forhåbentlig også mersalg.  Herfra går I de bedste anbefalinger - kvalitetsprodukt og flot service .

Mange hilsner fra

Jannie 

Tilmeldt 30. Jun 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 04:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin,

 

Vi arbejder nu på at gøre det nemmere for vores besøgende at komme igennem til os,

 

Mht. t. den grafikske del, så er vi ved at bygge www.vandvaeg.dk om til: http://www.vandvaeg.dk/demo/ 

og vil da gerne høre om deZari-butikken vil tage sig godt ud i samme stil som http://www.vandvaeg.dk/demo/ - eller om den bør have sin helt egen design...

 

 

Vi lytter meget til alle, og har bl.a. ændret:

- At når der ligges en vare i kurven bliver siden ikke som før på samme vare eller liste, men hopper direkte til kurven,

- En anden ting vi også fik ændret, er at før hvis der var fejl i forbindelse med online betaling, fik brugeren "bare" en fejl meddelse" - MEGA-UBRUGELIGT - den ER nu ændret således at brugeren - selvfølgelig bliver informeret om evt. indtastningsfejl, og så ellers en "Prøv igen"

 

og så HAR vi bestilt E-Puscher

 

Stort tak til de som har bidraget med ris, ros & idéer

 

og ekstra tak for hjælpen til dig Jannie ...

 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)