Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger person til at overtage teknologi blog med solid baggrund

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Geeks for President er en engelsk teknologi blog jeg oprettede i December 2011, efter stigende interesse på min blog www.geekfp.blogspot.com. Jeg startede som amatør, og arbejde mig lige så stille opad på Google samt etableret et netværk af skribenter og læsere.


Efter omkring 1 måned blev der oprettet facebook gruppe og efterfølgende twitter, hvor folk kunne følge med. efter cirka 2 måneder med posts om diverse spil, tips/tricks, hardware guides og anmeldelser kom der et par sponsorer ind over projektet. Blandt andet Steelseries, Zowie, Spamfighter.com osv. aftalen lød at Geeks for President skribenter ville modtage en række produkter, som efterfølgende skulle anmeldes og derefter fik vi lov at beholde produktet samt få lidt promotion hos sponsorene.

Det fungerede rigtig godt, og besøgstallene steg i takt med at folk fik øje på siden. Omkring Juni kom storhedstiden, jeg knoklede og gav den 100% hvilket også kunne ses på analytics. Analytics Geeks for President Målgruppeoversigt 20120101-20121201.pdf

Min blog blev hurtigt et kæmpe projekt for mig, og jeg lagde en masse tid i at skrive indlæg, snakke med andre bloggere samt producenter. Det viste sig desværre at være for stor en mundfuld at holde styr på det hele alene samtidig med min STX udannelse og diverse andre projekter.

Jeg søger derfor nu en person der kunne tænke sig at overtage bloggen og alt der hører dertil, jeg har logoet liggende i vector grafik. Jeg vil gerne blive hængende og hjælpe lidt til med kodning hvis det ønskes :-)  

Praktiske informationer:

Host: www.one.com

Plads: 30 GB


Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Kinabureauet Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mikkel, jeg synes virkelig at det er en skam at du stopper på grund af gym, da uddannelse er det man tager for at finde et arbejde, og det lyder til at du allerede har noget kørende som selv dem der afslutter uni skal lede længe efter at få fat i. Men forstår godt problemet, havde selv et projekt kørende i gymnasiet, som slugte så meget af min tid at jeg var nød til at stoppe for at få huen. Når jeg kigger tilbage var det nu alligevel en god beslutning, da jeg har oplevet at mange muligheder er kommet i og med at jeg fokuserede på at afslutte ordentligt på gym.

Jeg tror at et bliver rigtigt svært at finde en afløser, da personen skal have samme pasion, drive og energy for projektet som du har haft for det, og det kommer sjældent ved at overtage en andens projekt. Mit råd er at prøv at få så mange penge for hvad dit projekt er værd nu, fremfor at tænke på om den næste person vil bringe siden til næste level, da chancen for det er for lav in my opinion. 

Held og lykke med begge dele,

Michael Bruun-Larsen

Professionel hjælp til oversættelse, rådgivning og markedsføring til det kinesiske marked. www.kinabureauet.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)