Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad forventer du fra Amino i 2013?

Side 8 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bare et Amino med færre nedbrud - UPS noget gik galt kommer næsten hver dag, og ofte er det nede en halv time her og en halv time der - og det er ikke min browser for det gælder uanset maskine eller browser.

Højere hastighed

Færre nedbrud

Mulighed for at gå direkte tilbage til INDLÆG du ikke har læst, efter man har svaret, istedet for hver gang at skulle op i toppen og vælge INDLÆG du ikke har læst (eller mine indlæg) og så ind igen. Under det nye indlæg man har lavet skulle være knapper direkte til indlæg man ikke har læst og mine indlæg

Ellers bare godt 2013



Vi har haft nogle problemer de sidste 4-5 dage, men bortset fra det er det mit indtryk at Amino har kørt godt de sidste 6 måneder.
Er det ikke din opfattelse John?

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Cookie:

Bare et Amino med færre nedbrud - UPS noget gik galt kommer næsten hver dag, og ofte er det nede en halv time her og en halv time der - og det er ikke min browser for det gælder uanset maskine eller browser.

Højere hastighed

Færre nedbrud

Mulighed for at gå direkte tilbage til INDLÆG du ikke har læst, efter man har svaret, istedet for hver gang at skulle op i toppen og vælge INDLÆG du ikke har læst (eller mine indlæg) og så ind igen. Under det nye indlæg man har lavet skulle være knapper direkte til indlæg man ikke har læst og mine indlæg

Ellers bare godt 2013



Vi har haft nogle problemer de sidste 4-5 dage, men bortset fra det er det mit indtryk at Amino har kørt godt de sidste 6 måneder.
Er det ikke din opfattelse John?

De bedste hilsner

Martin

 

Jeg har stadig det samme problem langt det meste af tiden: "Uups - noget gik galt!". Derudover er load-tiden meget langsom, når jeg vil ind på Amino. Og det skal lige tilføjes, at Amino er den eneste side af dem, jeg besøger dagligt, som giver mig disse problemer.

Jeg ved ikke, hvad der skal til, men jeg forstår ikke rigtigt, at disse tilbagevendende problemer stadig behøver at være aktuelle efter al den tid!

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46520
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:


Vi har haft nogle problemer de sidste 4-5 dage, men bortset fra det er det mit indtryk at Amino har kørt godt de sidste 6 måneder.
Er det ikke din opfattelse John?

De bedste hilsner

Martin

 

Jo det har været mere de sidste 4-5 dage eller noget i den stil, men nej, generelt opstår det med en uges mellemrum max - og netop når man har postet indlæg får man let UPS siden frem - og for folk der ikke ved, at indlægget generelt er gået igennem, betyder det ofte en dobbelt post

Derudover er der ganske mange dage hvor den kører meget langsomt på alle browsere og maskiner - så et eller andet må være for tungt. Det er iøvrigt sådan, at det næsten altid er ved indgang til selve det store debatrum - hvor man kan vælge mellem alle debatter. Bruger mig google og finder en underdebat - kan man gå direkte ind i den oftest - det er kun der hvor det er alle debatter som låser, men det er jo også det man normalt går til?

Held og lykke med fejlfinding - og lad os så lige få en knap neden under vort eget indlæg når vi har postet, til at gå direkte til alle fora - eller "egne debatter" - så man ikke poster - venter på at se indlægget er OK - og så skal gå til toppen . og deroppe klikke på debat forum - og først derefter kan gå i "egne debatter" - det er 4 klik med lang ventetid, fra man har svaret på et eget indlæg, til man er tilbage i "egne debatter" Smile

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler at en tydelig og nem måde hvorpå man kan sortere
Online og computer relaterede opslag og fysisk butik/forretning relate.rede opslag fra hinanden.
F.eks. På forsiden eller i eks opsætning og når opslaget laves.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lige for at følge lidt op.

For det første har vi fundet fejlen der har plaget os den sidste uge.
Ved en fejl har vores backup kørt om eftermiddagen, i stedet for om natten og det er nu rettet.
Det har belastet systemet og giver fejl på sitet.
Det er pisse irriterende og det beklager jeg!

Så har vi lavet aftale med en dygtig pige, der vil hjælpe os igang igen med Amino TV. Hun har lavet webtv i 10 år og må siges at være en kapacitet på området.
Så der sker noget i løbet af foråret.

Så dropper vi vores App og laver alt med HTML5. Det sparer os en masse tid og penge og det bliver bedre.
Prøv evt. at besøge Amino via en browser, så vil i se debatten i en ret ok udgave med Private Beskeder m.m. Vi vil nu gøre den bedre og lancere de fleste andre services på samme måde.
Vi afholder nok snart en designkonkurrence hvor vi håber at få gode forslag.

Så har vi lavet den brevkasse som blev efterlyst. 
Her kan Plus medlemmer stille mig spørgsmål.
Der er allerede svar på en del:
http://www.amino.dk/forums/17053.aspx 

Så er der en del spørgsmål om mere relevante debatter f.eks. affiliate etc..
Jeg vil minde om at man kan fjerne de emner på forsiden, man ikke interesserer sig for her:
http://www.amino.dk/forums/ForumSubscriptions.aspx 

Er der en bestemt debat der irriterer, kan man fjerne den med "Skjul knappen" til venstre for indlægget på forsiden.

Så har vi lavet meget ved Grupperne. Plus'er kan lave nye og alle kan deltage. Nye indlæg bliver nu vist på forsiden og mange fejl er rettet.
De vil også snart bliver HTML enabled, så man kan bruge dem på sin mobil.

Så kommer der en ny forside, som bedre viser hvad der er på Amino, den glæder jeg mig til.

Så kommer der auktion på Freelancer, hvor man kan sætte sine ydelser/timer på auktion. Plus'er kan sætte en mindstepris, men alle kan byde (med NemId verificering) Men mere om det senere. 

Så er der ønske om bedre visning af tilbud og præsentation af virksomheder og produkter.
Jeg vil minde om Amino Bizz der er tænkt til netop det og som månedligt har mere end 10.000 besøg hvor du kan vise din virksomhed, produkter, billeder, videoer m.m.
Vi skal gøre mere ved tjenesten, men den er der dog fuldt kørende.

Så er der spørgsmål om en kategori for hardware, den er her:
http://www.amino.dk/forums/16100.aspx 

Så er der ønske om bedre brugervenlighed og jeg er enig. Vi har sidste år gjort meget for at gøre alting lettere og det føler jeg er lykkedes. Men vi er der ikke endnu og derfor søger vi aktivt en ny medarbejder med speciale i brugervenlighed.

Det var lige alt for nu.
Jeg har ikke svaret på det hele, men alt er læst.

Tak for det og kom endelig med mere.

De bedste hilsner

Martin










 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Og så har vi købt helt ny databaseserver som er ved at bliver sat op, så i næste uge burde vi få lidt mere fart på tingene.
Vi har 20% flere brugere end sidste år og det presser serverne lidt.
Men det er jo rart når alt kommer til alt :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Viborg
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu sidder jeg her som ny, og første lige begyndt at bruge forummet ... Fra alle de hardware sites jeg sidder på, nyder jeg især "Worklogs", og burde det ikke også kunne fungere herinde ? (Eller findes det allerede og mig der er blind - Evt kun for Plus medlemmer)

Tråde som:

"Så starter vi - Vejen til produktionsfirma" ....

"Projekt tøjbutik - Målet er 2013"

Tråde hvor folk har et mål, og fortæller om rejsen dertil ... Dette kan være i form af billeder, salgs tal, informationer osv. I denne uge er der blevet opnået XXX, og jeg mødte XXX problemer med dette.

Folk kan følge med, give råd på vejen, og lære af andre folks rejse til målet, og ikke kun den færdige erfaring - Og hvis man måske er alene med sit projekt føle at andre viser interresse, ros, ris osv.

Bare mig der måske syntes det kunne bruges ? (Hvis det ikke er her)

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at der var flere ''eksperter'' der var repræsenteret her på Aminoen

F.eks. er PayPal og ASE er repræsenteret indenfor hver deres felt og derfor synes jeg at der mangler eksperter indenfor følgende:

 - forsikring

 - finansverden (læs: banker), 

Grunden til at jeg nævner de 2 er at mange andre brancher er repræsenteret herinde på Aminoen hvorimod nogen af de vigtigste mangler

Blot et indput fra mig af 

God weekend

Side 8 ud af 8 (78 indlæg)