Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket system skal jeg vælge ( ny hjemmeside)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er sikker på at der sidder nogle kloge hoveder her, som kan være mig behjælpelig.

Jeg skal til at lave en ny hjemmeside til min forretning. Den skal kunne noget blog, noget webshop og ikke mindst billedgalleri og nyhedsbreve. Jeg orker ikke at skulle have et system ved siden af til nyhedsbreve. Det skal være til at finde ud af for ikke IT genier som mig ( har dog lidt forståelse for det) og så skal det ikke koste en formue.

Jeg har ikke brug for tilbud fra folk som gerne vil bygge en side for mig, da jeg ikke har råd til det lige nu. Jeg har blot brug for Jeres råd omkring systemerne. Jeg har læst dårligt om Wix som jeg ellers havde tænkt mig at bruge. Men der står at de har dårlig SEO. DET skal selvfølgelig være i orden også.

På forhånd stor tak 

Hilsen Mille

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 95
Fra  Drie.dk Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mene at et CMS som WordPress ville være passende til dig. 

Det er gratis, har blog, har mulighed for billedgalleri samt et modul for nyhedsbreve (ret mig hvis jeg er forkert på den).

Det eneste jeg ikke ved om Wordpress kan er webshop-delen. Jeg ved heller ikke om der findes moduler eller udvidelser, så du kan bruge den som webshop.

Ha' en god dag. :-)

Venlig hilsen,

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil absolut anbefale dig Wordpress, med Woocommerce plugin til shopdelen. Begge er gratis, så brug lidt penge på et lækkert theme, så er du godt kørende :-)

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mille-Maj.

Jeg er tilhænger af Joomla CMS, som helt klart kan de funktioner du skal bruge.
Du kan på sigt udbygge med VirtueMart som webshop.

Med hensyn til nyhedsbrev kan du installere AcyMailing, som kan sendes via admin-panelet.

Du kan også vælge en WordPress-løsning som for de fleste kan virke mere overskueligt og brugervenligt.
Jeg holder dog stadig på Joomla da man har mange flere indstillingsmuligheder, end WordPress.

Joomla har sine fordele, mens WordPress har andre. Et langt stykke hen ad vejen er det en smagssag. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)