Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO på en side som denne

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:

Ja eller at han har oprettet en ekstra profil for at spamme. (og er blevet opdaget)

Det ændre ikke på, at han spammede helt vildt i sit første indlæg - og med kun 1 anden aktiv tråd, virker det jo lidt suspekt.
SDet kan da godt være han ikke er en faker og derfor har rettet sit indlæg - i så fald, hatten af for det, beklager mine hentydninger.

Men giv mig da gerne 1 stjerne for det - fantastisk.

Måske jeg også skulle oprette en masse ekstra profiler og skrive en masse ubrugeligt for at få links til mine kunder.
Det har jeg lagt mærke til der er flere, der morer sig med.

Det er da bestemt sådan vi gerne vil have Amino ender. Så kan vi begge to sidde og besvare spørgsmål gratis, som kun har til formål at give trådstarter links.

Vi kan da så i det mindste give hinanden 5 stjerner for at besvare spørgsmålene, så får vi da selv noget ud af det - eller noget.




nu skriver jeg www.amino.dk og det er nu et link, helt automatisk. Hvis det er et problem for dig så kontakt amino, da deres system laver det til et link helt uden at jeg har gjort andet end at skrive www.amino.dk.  

Og nej jeg har ikke fjernet mine links, det er en moderator som har. Men det er mig ligemeget.  

Jeg har et spørgsmål og her fandt jeg en side som jeg kunne vise, da det er nemmer at vise end at beskrive.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

jorgen9700:
nu skriver jeg www.amino.dk og det er nu et link, helt automatisk. Hvis det er et problem for dig så kontakt amino, da deres system laver det til et link helt uden at jeg har gjort andet end at skrive www.amino.dk.  


Hej Jørgen

Beklager din tråd er endt i hat og briller.

Tip: marker linket og klik på (ingen link i toppen) så slipper du for at blive beskyldt for at være den stygge ulv.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

jorgen9700:
nu skriver jeg www.amino.dk og det er nu et link, helt automatisk. Hvis det er et problem for dig så kontakt amino, da deres system laver det til et link helt uden at jeg har gjort andet end at skrive www.amino.dk.  


Jeg bakker Jonas 100% op på den her. Det ligner vitterligt spam af den dårligste slags.

Hvis det - imod alle odds -ikke er tiltænkt sådan, så lad være med at give ham skylden for at dit indlæg så og ser sådan ud! Wink

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skal en ny bruger der laver -ok lidt mange- links i et indlæg mistænkes for spam? Hvis han ville have et link fra Amino, så kunne han bruge sin signatur eller smide det andre steder på amino, bizz f.eks. 

Han har i et andet indlæg, skrevet noget om alle TLD's, det kunne altså tyde på at han er igang med et projekt over flere lande, og nu overvejer kun at bruge .com derfor er hans spørgsmål vel helt reelt her.

Desuden er den linket side hollandsk, og sælger slet ikke til Danmark. Det skulle da for mig virke tilfældigt hvis de havde valgt et dansk SEO-bureau.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mit spamfilter har ikke en "mistænkt" funktion. Der er noget der ryger deri - med god grund. 

Hvis det ikke er, så har han begået en fejl. Det kan ikke være andres skyld.

Så har jeg ikke mere at sige om den sag... 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)