Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Temperaturregulerende dyne og madras

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Bitshop.dk Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder jo ikke så ringe endda! Kunne dælme godt bruge både en hovedpude og en dyne af den slags, specielt på kuldedelen. :)

Tænkte lidt på lydniveauet på den der boks/kasse(oldschool subwoofer look) der følger med? Hvor ligger man henne på lydskalaen i db eller er den lydløs?

 

Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt med så god feedback! Jeg vil meget gerne tilsidesætte dem, så i kan købe som de første.

Den er lydløs, så du hører ikke en pip, du kan sove helt stille og rolig uden bekymringer!

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder rigtig godt omkring det med, at man kan sænke temperaturen - det skal dog siges, at der allerede findes dyner som kan sætte varmen op..

Men er da spændende at se, hvordan I løser problemet med at sænke temperaturen blandt dun uden de går i stykker og dermed ikke kan holde varmen.

Held og lykke med projektet - jeg ville i hvert fald købe en!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt Kenn, jeg glæder mig da til du bestiller en så :-) Tak for feedback

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder da sjovt men der skal nok meget overbevisning til :-)

Er det en du er ved at udvikle?

/søren

Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er allerede udviklet - hvorfor overbevisning? :-) Du bliver overbevist om du mangler dynen, når der er 30 grader udenfor! :)

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

JKDesigns:

Det er allerede udviklet - hvorfor overbevisning? :-) Du bliver overbevist om du mangler dynen, når der er 30 grader udenfor! :)

Der er der vel ikke så mange dage af i Danmark altså 30 grader? - har du selv udviklet den og hvad med patent?

/s

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes idéen lyder fantastisk. Jeg er sikker på at den har potentiale for succes, og vi er vist mange som på de varme sommernætter har efterlyst dette, uden noget tilsyneladende har taget det skridt som du nu har taget, ved rent faktisk at udvikle produktet.

En umiddelbar tanke herfra: En del mennesker har (efter min umiddelbare vurdering) specielle behov til deres dyner og puder. Jeg har selv en dyne som er meget stor og meget tynd, og der skal meget til at få mig til at udskifte den.

Så med det in mente, hvad er så muligheden i forhold til at udvikle et seperat varme/køleelement som kunne fastsættes på den dyne man allerede har?

Ikke at et færdigt pude-/dyneprodukt ikke vil kunne sælges, men det kunne måske åbne for endnu et marked.

Derudover intet at bemærke. Held og lykke!

Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, du har ret. Men tænker mere de varme lande mm. Kaffe & Co. 

Men når det så endelig er sommer vil du elske den. du kan også sagtens svede, selvom det ikke er sommer.

Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dit svar Brian.

Jeg vil hermed se om det kan lade sig gøre, at implementerer vores system til allerede eksisterende dyner, så man kan beholde sin eksisterende.

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)