Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal have udviklet et mobil app - kan i anbefale nogle virksomheder i har erfaring med?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi står overfor at skulle udvikle en app (sprog engelsk/dansk- til apples iOS i første omgang), som skal primært kunne tage billeder og uploade dem til vores site og diverse sociale medier (facebook,twitter osv). samt skal der være mulighed for at flere venner kan have en interaktion på samme tid i app'en, lidt ligesom Google har med at flere mennesker kan redigere i samme dokument, hvis man har givet dem tilladelse til det og nogle andre funktioner. 

Nogle virksomheder i kan anbefale, som er "eksperter" på app-udvikling?  

på forhånd tak for hjælpen. 

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Disse skulle være ret dygtige:

http://www.shape.dk/

http://appify.dk/

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Eller
http://www.cleverit.dk/

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak - ringer dem lige op efter påsken:) 

Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 130
Fra  KS-Marketing Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du kunne også lige forhøre dig hos http://appudvikleren.dk og høre hvad de har at tilbyde dig! 

Mvh

Kristian 

Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian.
Det er noteret! Mange tak og go' påske.

Fra Hjallerup
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Midtvendsyssel Rengøring Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i har et lavt budget, så kan oDesk godt anbefales. Her kan du finde freelance programmører fra Indien osv. som kan lave det til en langt lavere pris end en dansk programmør. De er ofte ganske udemærket til engelsk, hvilket gør kommunikationen overskuelig. Dog har de af en eller anden årsag slet ikke en danskers tankegang, så nogle gange skal app'en specificeres ned til mindste detalje, og er de i tvivl laver de slet ingenting, for de er virkeligt lidt beslutningsdygtige og selvstændige (i hvertfald de to jeg har arbejdet med). Men ikke desto mindre, så får du et okay produkt.

Er pengene intet problem, så vil jeg til enhver tid bruge en dansk programmør, som en af de ovenstående nævner. Jeg har ingen erfaring med danske app-programmører, men jeg kan kun forestille mig at samarbejdet bliver langt lettere, og du ender med et slutprodukt som ligner det du havde i tankerne inden i begyndte.

Held og lykke med det :o) 

Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Først og fremmest, tak fordi du tog tid til at svare i påsken:) 

Vi har faktisk overvejet at benytte freelancere fra Indien osv  - Men gik lidt borte fra tanken, fordi vi var bange for kvaliteten og bl.a. deres mindset, om at kunne "tænke selv", som du nævner.

Hvordan var din oplevelse ang. overholdes af deadlines/betaling egentlig? Betalte du først til slut eller undervejs i processen?

Go' weekend.

 

Fra Hjallerup
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Midtvendsyssel Rengøring Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Cbino:

Hej Lars.

Først og fremmest, tak fordi du tog tid til at svare i påsken:) 

Vi har faktisk overvejet at benytte freelancere fra Indien osv  - Men gik lidt borte fra tanken, fordi vi var bange for kvaliteten og bl.a. deres mindset, om at kunne "tænke selv", som du nævner.

Hvordan var din oplevelse ang. overholdes af deadlines/betaling egentlig? Betalte du først til slut eller undervejs i processen?

Go' weekend.

Kvaliteten kan være ganske udemærket, men vær opmærksom på at i skal være over dem heletiden, for at kontrollere og tjekke at de har forstået jeres idé. Det kan der godt gå rigtigt mange timer med. Jeg brugte mange timer, som jeg ikke havde regnet med på forhånd, på at sidde på skype med ham jeg havde hyret. 

Min oplevelse af deadline var rigtig fin. Det var meget små apps jeg fik lavet, som vi delte op i 2 milestones - første betaling (halvdelen) faldte først efter 1. milestone, og det resterende beløb blev først betalt da appen var komplet (efter 2. milestone). De tror 100% på dig, og arbejder uden du ligger noget depositum, men nu var det også mindre apps jeg skulle have lavet. 

Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

okey, jamen det lyder godt så må jeg lige få kigget på  Odesk os:) Mange tak for tippet. 

Go' søndag

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)