Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For spammylicious????

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Andalumedia Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hephey, folkens... jeg har denne "brede" blog, jeg arbejder på. Det er en standard aff. blog med masser af tyndt indhold. Dog er jeg i tvivl om den virker for "Spammy" for brugeren? - Hvad siger i? - urlen(købt domæne med P/R) er:

www.leetcatz.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person
Hej Affiliategirl,

Nu må du meget undskylde, hvis dette sure opstød går ud over dig, men jeg er nødt til at svare dig her:

hvis jeg søgte på nettet omkring sweatpants eller Ole Henriksens cremer....og skal spilde en hulens masse tid på diverse tynde blog sider med aldeles latterligt og uinteressant indhold, bare fordi du skal tjene penge på clicks på ej-heller relevante reklamer, så bliver jeg sgu sur.

Jeg anser alle disse Affiliate sider som nettets bærme, som det tarveligste og sølle - og jeg vil sidestille det med simpel forurening,

Hvorfor? Fordi man har tilladt at internettet forurenes med totalt intetsigende sider, med det ene formål at vildlede og flytte salg og annoncekroner. IKke for at opklare og guide i den rigtige retning.

Havde du nu været ægte interesseret i dit emne og skrev med nye oplysninger og andet, der giver brugeren værdi, så kunne jeg mildnes - men sandheden er jo, at du og de 9000 andre Affiliates herinde blot lirer sætninger af og masseproducerer ligegyldigt indhold.

Nu ved jeg godt, at I alle bliver skidesure på mig, men jeg er ærligt talt ligeglad. Flame mig bare, men jeg synes det er på tide at nogen tager bladet fra munden.

Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Andalumedia Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Din mening... fair nok... Jeg fortsætter bare lige med at tjene lidt dollars på "forurening". Du er klar over, at det er folks levebrød du sviner ikke? 

Tilmeldt 8. Apr 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes på ingen måde din side virker spam agtig, og jeg syntes også der er godt indhold i dine indlæg. Normalt lugter sider som denne langt væk af affiliate, men havde faktisk lidt svært ved overhovedet at finde din indtægtskilde. Det virker som en oprigtig blog. Ser godt ud :-)

Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Andalumedia Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, faktisk har jeg bedre succes med at "gemme" linksne lidt, end med store CTA knapper. Egentlig wierd, da alle andre siger det modsatte!

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

AffiliateGirl:
Ja, faktisk har jeg bedre succes med at "gemme" linksne lidt, end med store CTA knapper. Egentlig wierd, da alle andre siger det modsatte!

Jeg har selv kombination af begge, men mistænker de almindelige links for at være bedre.

Anyways så vil jeg anbefale at du henter et plugin der hedder PrettyURL, og gemmer dine links bag domæne.dk/go/navn-på-produkt, personligt klikker jeg aldrig på et bit.ly link, da jeg ikke aner om det er link til en virus side eller ej. Det andet er lidt mere troværdigt og ser til dels mere naturligt ud, da det viser linket er på samme domæne.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Affiliategirl

Jeg synes egentlig din modeblog er ganske fin, dog bør du kigge på følgende to plug-ins, der kan gøre det lidt nemmere for dig:

SimpleURL (laver dine affiliate-links pæne uden brug af bitly)

GD Star Rating (rich snippets uden "snippets.com" credit!)

Indholdet er måske en lille smule tyndt, men har du lavet salg gennem din side, så er det vel ligemeget. Men jeg gætter på der nok skal mere indhold og tid til, før den giver store penge :-)

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Vinderen af Affiliate DM (RawGirls) har klaret sig rigtig godt med denne fremgangsmåde.

I længden tror jeg dog ikke på indhold af lav kvalitet overhovedet vil kunne findes i søgemaskinerne. Kvalitet over kvantitet er vejen frem.

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tejohn

Du er i din gode ret til at have din mening - og hvorfor tror du at du bliver tilsvinet? :-) Det er da en ganske interessant vinkel du har. Og egentlig har du ret. Jeg vil dog sige, at affiliate-sider kan være både godt og skidt for internettet.

Havde du ikke muligheden for at tjene penge på nettet, hvor ville Amino og de tusindvis af andre sider hvor folk sidder klar til at hjælpe være blevet af? Hvor var internettet blevet af? Folk skal have en gulerod for enden af snoren for at motiveres - Amino er helt sikkert ikke et underskudsforetagende! Heldigvis sørger stadigt stigende standarder for at vi ikke lader os lokke i 90'er fordærv når vi sidder og laver hjemmesider. Stadigt stigende krav til standarder tvinger os til at lave sider med substans.

Jeg giver dig ret i at mange tror de kan hive guldposen hjem ved at lave en blog med 2-3 indlæg og nogle grimme bannere, men de mister pudsigt nok hurtigt interessen for det de laver, mens de MEGET succesfulde bliver ved med at avancere, til de en dag kommer op i de øverste rækker.

Tillad mig at spørge, hvad du lever af, Tejohn? :-) Jeg kan røbe så meget, at selv lever jeg absolut IKKE af online markedsføring! Jeg ser det mere som en hobby, i nuværende stund!

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Anser du dig selv som en pige?

Anyway fin side. Du skal altså have CTA knapper hvis du vil have succes med den. Billeder er super vigtigt. Husk at alle indlæg skal skrives super hurtigt, da du jo skal op på de 1000 indekserede sider, før den begynder at give seriøse afkast.

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)