Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af træningstilskud såsom proteinpulver mv.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har fundet en billig pris(til private), og tror der er en moms oven i, er det vigtig info? Denne kan jo "fjernes"?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

jvk:

Hvis du har fundet en billig pris(til private), og tror der er en moms oven i, er det vigtig info? Denne kan jo "fjernes"?



1. Hvorfor overhoved kigge på priser til private, hvis man vil handle i erhvervsøjemed? Det lyder som en dårlig plan..

2. Du skal stadigvæk tillægge dansk importmoms, som er en af verdens højeste (kun overgået af Island og Ungarn, som jeg husker det?). - Desuden er "købsmoms" positivt i dit momsregnskab.
 

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:

jvk:

Hvis du har fundet en billig pris(til private), og tror der er en moms oven i, er det vigtig info? Denne kan jo "fjernes"?



1. Hvorfor overhoved kigge på priser til private, hvis man vil handle i erhvervsøjemed? Det lyder som en dårlig plan..

2. Du skal stadigvæk tillægge dansk importmoms, som er en af verdens højeste (kun overgået af Island og Ungarn, som jeg husker det?). - Desuden er "købsmoms" positivt i dit momsregnskab.

1. Har ikke stor erfaring med at finde grossister og lignende. Jeg skulle bruge en producent ala bodylab, og gerne billigere da jeg overvejede at starte, derfor kiggede jeg på hvem der lå med en god pris, som lavede det selv. Jeg havde ikke cvr eller lignende, men tænkte at hvis et firma tager 100 kr/kg og et andet 150 kr/kg så er der nok større sandsynlighed for at dem der tager 100 kr/kg vil være billigere til en erhvervsforretning end de andre. Det må vel lyde logisk nok? Har siden hen fået mig lidt bedre ideer til hvordan man finder en grossist, men kan stadig lærer en del.

2. Moms er ikke det jeg har størst erfaring med, da jeg stadig ikke har fået startet mit firma op og synes desværre generelt det er forvirrende :) Jeg prøvede også at spørge lidt til råds med hvordan jeg beregner profitten, ud fra den indkøbspris, jeg kunne finde, men er nok blevet vejledt i den forkerte retning, derfor min forvirring.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)