Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Service til overførsel af store filer mellem mit firma og kunder

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 9
Fra  1 Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har brug for en online service, hvor jeg kan dele store filer med mine kunder - ikke en e-mail klient, men en cloud baseret service.

Er der muligt at bruge sit webhotel som serverplads og så benytte en form for FTP klient? - det skal i så fald være et program, hvor man kan oprette særskilt plads til kunden, så denne ikke får adgang til selve hjemmesidens data, andre kudners filer osv. 

Eller er det bedre at købe sig til en cloud service på nettet? Og har I et godt bud på hvilken, der er bedst i forhold til pris og brugervenlighed. Den skal kunne bruges af kunder, som måske ikke er superbrugere til computere og Internettet.

Mvh

Mikael 

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Nu skriver du ikke hvor store dine filer er, men dropbox kunne muligvis være en fin løsning.

Her kan man oprette fællesmapper oa. der kun indeholder det, man ønsker at dele.

De har tilmed en god support skulle uheldet være ude. Det er let at bruge.

/anders

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus C
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 9
Fra  1 Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Tak for svar - jeg har overvejet dropbox og box.com, men der bliver jeg hurtigt begrænset af, at mine kunder ikke har plads nok. Jeg kan sagtens selv have rigeligt med plads, men jeg har brug for, at kunderne også har det. 

Filerne vil i nogle tilfælde være 5 Gb.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 9
Fra  1 Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Det ser meget lovende ud, men desværre har de begrænset sig til filer under 2 gb og kan dermed ikke klare opgaven til fulde. Tak for buddet!

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

I den IT-afdeling, jeg arbejder i til den dagligt, har vi installeret Zend.to på en server. Man sender via servicen et link til modtageren. Denne kan hente filen. Størrelsesbegrænsning bestemmer du selv, vi har en begrænsning på 20GB.

Der er mulighed for at se, om filen er blevet hentet af modtageren, og hvornår!

Kig på zend.to det er open source.

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Clickmate ApS Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Der findes et dansk system filecamp, som er designet til den type opgaver du har. Prøv at tjekke det ud på filecamp.com

Brugervenligt CRM system på dansk. Tjek det ud, Clickmate CRM, et online SalgsSystem

Fra Gundsømagle
Tilmeldt 17. Aug 11
Indlæg ialt: 66
Fra  iAudit Aps Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Wetransfer.com

http://www.iaudit.dk Professionel bogføring til 375,- ex. moms pr. time i Roskilde og omegn.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Kunne en cloud server med FTP-adgang eller noget upload/download-service være en mulighed? Så styrer du i hvert fald helt selv hvordan det virker.

Du skal være velkommen til at kontakte os, hvis det kunne være interessant. Ellers må du have held og lykke med din søgen! :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)