Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design til Piber? Hvem kan lave sådan noget?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er interesseret i at høre om man kan få lavet specielle designs (herunder mønstre, skrift, graffitti lign udsmykninger osv..) til piber? Er det noget der kan lade sig gøre, og er der nogle der kan nævne et specifikt sted man kan få det produceret?

Jeg og min partner har en spændende forretningside - du er velkommen til at svare på tråden, eller skrive til mig privat hvis du ved mere.

På forhånd tak.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 76
Fra  SimonSimon I/S Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

Hvis jeg var dig, ville jeg tage kontakt til nogle pibeforhandlere. Det kan være, at disse forhandlere er villige til at give dig kontaktoplysninger på deres leverandører

Jeg ved ikke om der findes et forum for piberygere - hvis der gør, så ville det være ideelt at spørge der. 

Det lyder spændende med jeres forretningside. Jeg glæder mig til at høre mere, hvis I får sparket gang i projektet Yes

Venlig hilsen

Simon

BedreByg.dk - Bliv klædt godt på til dit næste byggeprojekt

Tilmeldt 8. Jul 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Mange tak for dit svar. Jeg har også skrevet lidt rundt til noget pibeforhandlere, men det har gået lidt sløjt med at få svar :)

Jeg har ikke tænkt på om der er et forum for piberygere, så det kunne sagtens være man skulle ind og kigge lidt på det.

Forsat god dag.

- Patrick

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)