Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdsaftale

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Grenaa
Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har startet en virksomhed som yder bogføringsassistance til små virksomheder og er i gang med at lave udkast til samarbejdsaftale med virksomheder.

Er der nogen herinde som kan hjælpe med internetsider e.lign. hvor jeg kan få inspiration eller evt. forslag til en samarbejdsaftale?

Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Startvækst har vist en del skabeloner til forskellige aftaletyper, man måske kan få lidt inspiration i. 

MEN:

Når det kommer til samarbejdsaftaler, er det farligt at søge for meget rundt og bruge skabeloner.
De skal i hvert fald justeres meget i forhold til din virksomheds behov.

Men der er altid de gængse afsnit om:
IPR, opsigelse, warranties osv. Jeg vil råde dig til at lave en rigtig god præambel over samarbejdet.


 

Fra Grenaa
Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, har været inde og kigge på Starvækst men synes ikke at det var særlig brugbart.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ret simpelt.. Jeg kan give dig overskrifterne på de samarbejdsaftaler som vi bruger:

Forside: Her skal stå virksomhedernes oplysninger i form af navn, adresse og CVR nr.

Punkt 1: Løbetid for aftalen

Punkt 2: Hvad tilbyder part 1 i denne aftale

Punkt 3: hvad tilbyder part 2 i denne aftale

Punkt 4: Betalingsbetingelser

Punkt 5: Opsigelse

Punkt 6: Tvister

Og så skal du jo selv påføre punkter som passer ind i den sammenhæng som du skal bruge aftalen. Det er derfor man ikke skal bruge en skabelon, da der ikke er et decideret facit til samarbejdsaftaler!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)