Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis AdWords hjælp til webshopejere

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en mindre webshop og en Adwords annoncering, du har problemer med at få til at give overskud, eller benytter du dig endnu ikke af AdWords, måske fordi du synes at AdWords virker uoverskueligt, så tilbyder jeg efter nærmere aftale gratis hjælp til AdWords.

Lidt om hvem jeg er:

Jeg er ikke AdWords-ekspert endnu, men vil kalde mig selv for en kompetent begynder. Jeg er nyuddannet kandidat fra Københavns Universitet og har brugt de sidste par måneder på at suge viden til mig om AdWords. Nu føler jeg mig kompetent til at skabe nogle positive resultater for webshopejere, der enten er kørt surt i Adwords, eller som ikke bruger AdWords endnu, fordi de ikke føler sig kompetente nok til at kaste sig ud det.

Min bagtanke ved at tilbyde gratis hjælp til AdWords er at skabe konkrete resultater og at opbygge en liste af referencer, så jeg i fremtiden kan få betaling for mit AdWordsarbejde.

Forventninger til dig:

  • Du er ejer af en mindre webshop.

  • Du benytter dig allerede af AdWords annoncering, men annonceringen koster dig mere end du tjener på den.

  • Du benytter dig ikke af AdWords endnu, fordi du ikke føler dig kompetent og derfor har brug for hjælp til at komme godt i gang.

  • I øvrigt har jeg visse forventninger til kvaliteten af din hjemmeside.

Alle der kan genkende sig selv i det ovenstående er velkomne til at kontakte mig på

akamenya78@gmail.com

I første omgang vil jeg koncentrere mig om én webshop af gangen, så lever din webshop op til mine forventninger, vil det være 'først til mølle'.

Det koster ingen ting at spørge, så skriv til mig, hvis du er i tvivl om noget, så kan vi altid tage en snak og finde ud om mit tilbud er noget for dig.

Mvh. Allan Kamenya....

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan.

Lyder som et rigtig spændende projekt. Jeg kan selv lægge genkende til det du skriver. Har fornylig stoppet min adwords annoncering fordi det ikke gav overskud. Jeg har dog et spørgsmål. Ville du være interesseret hvis jeg kun havde et budget på 1.000 kr om måneden til adwords til at starte med og senere når det begynder at skave overskud stige gradvist. 

Min hjemmeside er www.williamp.dk jeg sælger håndlavede smykker og er i gang med at forbedre mit sortiment med nye produkter som ringe, øreringe. Smykker generelt til kvinder.

Jeg vil meget gerne fortælle meget mere om webshoppen hvis det skulle være interessant for dig.

Så skriv endelig hvis det har din opmærksomhed.

Mvh Thomas Persson

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)