Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er, 

Som overskriften så kort og godt fortæller har jeg hjerteskærende hårdt brug for hjælp. Jeg ejer virksomheden Dimanche, og er hårdt på udkig efter én som har kontaktpersoner indenfor tekstilindustrien, enten i Danmark eller udlandet. Jeg skal bruge moderigtige hvide & sorte t-shirt (hvortil jeg selv har fået produceret broderede badges som skal påsættes - hvilket jeg selv klarer med mit produktionsudstyr), samt swetshirts i Bordeux og Navy blå. Jeg har eventuelt konkrete eksempler af hvordan t-shirt samt sweatshirt skal se ud, som eventuelt kan bruges som skabelon. Dog har jeg ikke optegninger mv. 

Jeg håber at finde en meget venlig sjæl derude, som kan være behjælpelig med at gøre drøm til virkelighed.

Jeg ser frem til at høre fra jer!

Fra KBH
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dimanche.

Skriv til Nesse501 her på Amino, han har en tekstil fabrik i Tyrkiet.

Mvh Mimusa

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej ....
Jeg hjælper fra ide til produktion. Jeg har 8 års erfaring og netværk indenfor tekstil-branchen.
www.pajpattern.dk
Mvh Pia

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder også efter nogen der kan producere i rigtig god kvalitet.

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dimanche, 

har du en smule volume på ordre og jeg kan lave disse til dig her på Madagascar. Kvaliteten er i top, prisen konkurrence dygtig og vi levere på EUR1 certifikat, dvs du har ingen import moms/ afgift.

Du kan kontakt mig på mikkel@intnet.mu hvis det har interesse. 

Mit umiddelbare bud er 5 til 6 euro stykket fob Madagscar, men der er flere faktorer der gør sig gældende som - kvalitet valg, styk antal, accessories, størrelse fordeling, bare for at nævne de vigtigste faktorer. 

Mvh Mikkel
 

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)