Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger ældre mennesker der skal bruges til interview

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :P

Jeg hedder Mathias og går på en skole i Vanløse, i 8. Klasse. Jeg har fået et skoleprojekt for, hvor jeg skal snakke om kommunikationsforandringen. Det vil sige hvordan vi kommunikerede for 50-60 år siden også til hvordan vi gør i dag. Derfor mangler jeg nogle ældre mennesker på 60+ som kunne tænke sig at medvirke i et lille kort interview på ikke mere end 2 minutter. Jeg bor i København og har derfor mulighed for at tage hen til jer. I må gerne skrive i kommentaren om i har lyst, og hvor i København i bor, så jeg kan finde jer. Jeg vil stille jer 3 korte spørgsmål, som skal bruges til en film som skal være mit produkt, til fremlæggelsen. Har dsv. ikke haft den store succes med at interview folk, da de helst ikke vil filmes, så dette er min sidste mulighed. Men hvis jeg kunne få lov til at interview dig, så ville det være super. Min spørgsmål vil handle om hvordan i kommunikerede dengang, om i stadig kan følge med i udviklingen, og hvad jeres mening er om at man kommunikere over nettet.

Mvh

Mathias, 14 år

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv og tag fat i nærliggende ældreboliger og plejehjem, de vil nok med glæde hjælpe dig

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)