Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du en måde, jeg kan tjene penge på ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Mit navn er Lucas, jeg er 13 år gammel og har brug for din hjælp!

Her pt. er jeg ikke den dreng med flest penge, da jeg ikke rigtigt laver noget jeg tjener penge på. Det ville derfor være rigtigt dejligt hvis du ville skrive en besked til mig over indbakke, eller i kommentar feltet herunder.

Jeg har tidligere skrevet en del linkbuilding artikler, importeret nogen vare fra Kina og en masse reklamer.
Så hvis du har en måde jeg kan tjene penge på, så hjælp mig meget gerne lige ved at skrive til mig over indbakke, eller i kommentar feltet herunder!

På forhånd, tak!

//Lucas 

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har en lignende artikel her:
http://www.amino.dk/forums/t/208891.aspx#1388323
Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 03:47
Hvor mange stjerner giver du? :

lucasskipper:
Så hvis du har en måde jeg kan tjene penge på, så hjælp mig meget gerne lige ved at skrive til mig over indbakke, eller i kommentar feltet herunder!

Hej Lucas, 

Det virker til, at du er en rigtig entreprenør - og, at du har en masse energi du gerne vil bruge på en produktiv måde. 

Dog virker du til - i mine øjne - at have en lidt skæv indgangsvinkel til iværksætteri. Vi vil naturligvis alle tjene penge, og gerne mange hvis det kan lade sig gøre. Men hvis du kun har penge i tankerne, og ender med at lave noget som på ingen måde interesserer dig, mister du meget hurtigt interessen, og dermed indtjening

Prøv at spørg dig selv: Hvad elsker jeg at lave? Hvad er min største hobby? Hvad er jeg god til? 

Mit bedste råd til dig er, at du giver dig til noget hvor du har hjertet med. Jo mere du elsker hvad du laver, jo større success får du. 

Hvis du elsker fodbold, kan du besøge byens fodboldklub og spørge om arbejde. Det kan godt være du ikke får arbejdet - men det værste er et nej. Hvis du er vild med programmering, kan du prøve at finde alle de nærliggende it-virksomheder og søge et fritidsjob... Til sidst skal der nok dukke noget spændende op - og så handler det bare om at lære så meget muligt så du konstant kan udvikle dig og vokse både personligt og professionelt. 

Venligst,

Christian  

Maskara.dk - alt om mode, sundhed og skønhed!  

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)