Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logon på Prestashop ikke mulig - Admin - bruger er "forsvundet"

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 15. Oct 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter et nedbrud (fejl i adresse) på vores prestashop www.ani-event.dk som hostes (blev hosted) hos Surftown, blev en to dage gammel backup lagt ind.
Men jeg kunne herfra ikke logge på. Brugeren (admin) eksisterede pludselig ikke mere.  Jeg havde derfor ikke adgang til vort eget site. (Det var 100% den rigtige bruger / password jeg brugte, og klik på "glemt password, sagde blot at brugeren ikke eksisterede. det samme for min to sønners adminbrugere (De har også hjulpet til på siden)

Da vi havde haft hackerangreb på andre sites på en anden surftow hotel-konto (pga af en ikke updated WP), tænkte jeg at det (selv om det ikke var bevist) var sandsynligt at hackere havde deleted min adminbruger på dette hotel.

Jeg forsøgte at lægge en TRE uger gammel backup ind med samme resultat. Da jeg samtidig måtte kigge langt efter kvalificeret hjælp hos Surftown, flyttede jeg til en ny udbyder. 

Jeg har stadig de gamle backup, men kan ikke bruge dem til noget.

Vi skal nu til at starte helt forfra med en dugfrisk Presta, men der var lagt maaaange timer i den gamle. Er der nogen der er stødt på lignende, og er der nogen der har en ide´om OM man kan komme "ind bag ved" i Prestashop og reetablere sin bruger.

M.v.h. Kim

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)