Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen kontakt med Trendlining

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 

Jeg er kunde hos trendlining og Julian og jeg kan overhovedet ikke komme i kontakt med dem.

 

Jeg har prøvet at ringe (slukket) telefonen har været slukket i flere mdr nr

Jeg har sendt over 10 mails (ingen respons)

jeg har endda gjort så ekstreme ting såsom at slå dem op i cpr reg. og finde Julian på facebook

jeg har bedt dem om at kontakte os 5 gange de sidste par dage(telefonisk)

og nu har de lukket vores webshop ned. Den blev lukket ned første gang i forgårs. Genåbnet igår efter jeg skrev til dem til deres private fb. Lukket ned igen idag. MEN ingen kontakt overhovedet

 

det skal lige siges at vi også fik en kongeservice lige i starten da de lavede vores side.

 

hvad gør man her? jeg står og kører en monolog med dem og er så pissed over det her!

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Charmz:

Hej Aminoer

 

Jeg er kunde hos trendlining og Julian og jeg kan overhovedet ikke komme i kontakt med dem.

 

Jeg har prøvet at ringe (slukket) telefonen har været slukket i flere mdr nr

Jeg har sendt over 10 mails (ingen respons)

jeg har endda gjort så ekstreme ting såsom at slå dem op i cpr reg. og finde Julian på facebook

jeg har bedt dem om at kontakte os 5 gange de sidste par dage(telefonisk)

og nu har de lukket vores webshop ned. Den blev lukket ned første gang i forgårs. Genåbnet igår efter jeg skrev til dem til deres private fb. Lukket ned igen idag. MEN ingen kontakt overhovedet

 

det skal lige siges at vi også fik en kongeservice lige i starten da de lavede vores side.

 

hvad gør man her? jeg står og kører en monolog med dem og er så pissed over det her!

Hej Charmz.

Det nemmeste for dig er vel at flytte shoppen til nogle som er mere seriøse. (evt. fra din backup hvis hotellet er lukket)

Alternativt vente på at Julian kommer forbi denne tråd og ringer dig op, det kan jeg forstå er vanlig praksis hos Trendlining

Håber du får fat i trendlining - God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)