Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af Kina produkter.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Aminoer.

Jeg læste en artikel om hvordan du kunne tjene virkelig gode penge, via en webshop. I artiklen stod således at du købte vare alibaba.com - Som er en Kinesisk hjemmeside, hvor du kan købe sådan ting som 100 iPhone Covers og så videre. Jeg skriv så lidt med nogen i Iværksætter Chatten herinde på amino, og fik afvide det var ulovligt at sælge ting fra Kina, eller noget i den retning. //Skal lige siges at artiklen jeg læste var dansk, og forstod derfor ikke noget af dette.

Kan jeg ikke få en mere specifik forklaring på hvorfor det ikke er tilladt, og hvorfor det ikke er tilladt.

//Lucas



 

Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Charmepropellen.dk Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Du må importerer og sælge alt det du vil.

Det må bare ikke være kopivarer.

Og så skal du selvfølgelig være moms + importregistreret :)

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvordan skelner man mellem kopivarer på Alibaba/express? Tænker ser du en oplader og der intet står ang Apple, går jeg automatisk ud fra det er en kompatibel lader til Apple men ikke en kopivare?

Tilmeldt 14. Sep 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Luka Rasmussen:
Tænker ser du en oplader og der intet står ang Apple, går jeg automatisk ud fra det er en kompatibel lader til Apple men ikke en kopivare?

Hvis jeg forstår det du siger korrekt, så vil det være meget naivt at tro.

Du skal også kunne stå inde for at de produkter du hiver hjem lever op til CE + RoHS.

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20091108201539AAzPOLl (ikke det bedste link, men google er din ven)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46520
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Luka Rasmussen:
Og hvordan skelner man mellem kopivarer på Alibaba/express? Tænker ser du en oplader og der intet står ang Apple, går jeg automatisk ud fra det er en kompatibel lader til Apple men ikke en kopivare?
helt galt - det kan sagtens være en kopi og at navnet er fjernet ændrer intet ved det. Du skal sikre dig personligt at det ikke er en kopi - ved at checke den op mod original produkter og mindst 15% eller mere skal være ændret (ud over navnet - at fjerne det er bare en del af svindlen ikke noget der gør det til en original)

Du har hele ansvaret og kan ikke holde dig til hvad en kineser svarer omkring det - ansvaret er dit ved ankomst til danmark. Der er masser af bøde sager og konfiskationer, så vær omhyggelig med den del. Derudover er der de tekniske krav CE mærkning med mere for brandsikkerhed o.l. hvor du også vil hænge på alle erstatninger hvis de ikke er overholdt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, jamen man lærer hver dag :-) Nu har jeg læst lidt op på det og med RoHs, er det så korrekt at produktet ikke må indeholde

Bly

Kviksølv

Cadmium

Crom VI – kendt som hexavalent chrom eller Cr6+

PBB – Polybrominat biphenyl, bromeret flammehæmmer.

PBDE?

Og med CE verifikation, hvordan ved jeg eller finder ud af om produktet er dette? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46520
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Og i tilfælde af man, som tråd starter skriver køber på Alibaba/express hvor leverandørene ikke altid er lige så gode til engelsk, hvordan håndtere man det så? :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)