Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af Oxford skjorter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

God' dag Aminoer,

Vi har det seneste år været igang med opstart af nyt tøjfirma, og er nu nået til et punkt, hvor vores nuværende producent og leverandør ikke længere kan være med. Firmaet er i rivende udvikling og flere detailbutikker står i kø for at købe vores produkter - og derfor ønsker vi en hurtig og professionel kontakt. I min produktportefølje findes nu blandt andet caps, huer, t-shirts og sweatshirts, men som overskriften så fint beskriver, skal vi igang med produktion af skjorter. 

Jeg har tegninger, og fysiske eksempler på skjortemodellen, så nu skal der gang i produktionen. Skjorten skal være af god kvalitet, Oxford-style (Ralph Lauren stil), og indeholde en lille brodering på venstre bryst. 

Kender du nogen, eller kan du selv varetage denne opgave, vil jeg meget gerne høre fra dig hurtigst muligt. 

Jeg ser frem til en masse henvendelser.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Det er meget svært for mig at sige om dette lader sig gøre men jeg vil rigtig gerne forsøge, kontakt mig på info@tex-tryk.dk og gerne send nogle flere oplysninger billeder antal osv :) 

Mange julehilsner 

Thomas tex 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dimanche, 

Hvor mange styk skal du bruge. Dette er afgørende for om du kan tage frisk produktion eller skal arbejde med lagerført metervare. Oxford er en metervare og generelt meget populær, hvilket betyder den er relativ let at finde i ønsket vægt og farve, men det at arbejde med lager metervare kræver hurtig handel. 

Ved at arbejde med lager metervare og minimum reduceres fra 1200/2000 til ingenting, eller dvs du nu kun skal forhandle minimum med fabrikken og dette er meget forskelligt afhængigt af fabrikkens størrelse, da der skal sættes en linie op. Jeg kan klare ned til et par hundrede, som kan opdeles i flere farver så længe style/mønster er det samme. 

Prisen vil afhænge af produktions form/styk antal. 

Har det interesse og kontakt mig på mikkel@intnet.mu

Mvh 

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 26. Jan 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Da dette nu er en gammel tråd, vil jeg tillade mig at spørge igen. 

Jeg søger en billig producent af Oxford skjorter, som skal være i god kvalitet. Er åben for det meste...

Mvh. Mads

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tilbyder udvikling af dine tekstil designs prisbilligt i Polen, fra dine tegninger og til mønstre, prototyper og samples. Du behøver ikke at kende noget som helst til branchen, for vi giver gratis rådgivning til nystartere.

Og hvis du blive tilfreds, kan vi fortsætte med serieproduktion prisbilligt på en Polsk systue.

Du har den sikkerhed at det polske retssystem samarbejder tæt med det danske under EU, så både dine copyrights og din kontrakt med os blive beskyttet ligesom du har produceret i Danmark, men meget billigere. Det kan du ikke få hvis du vil producere i Tyrkiet eller i Asia. Forsendelser/transport er ikke dyrt, det er "flexible" at producere så tæt på Danmark (det kan bestemme succes eller nederlag), og "made in Poland" (forstået som "Made in EU") sælger dine produkter langt bedre sammenlignet med "made in Asia", og langt billigere end „made in Danmark”.

Vi kan også forsøge at finde billige stoffer og tilbehør som du bruger i kollektionen hos de polske producenter/leverandører, og trykke det med prints eller brodere langt billigere end i Danmark. Det samme med logo labels og vedligeholdelses labels som kan være indvævet i jaquardbånd eller trykte i satinbånd.

Jeg er en udlandsdansker og forretningskonsulent med over 25 års erfaring og jeg bor i et område i Polen med flere professionelle systuer, og professionelle folks i branchen. Min kone er en dygtig syteknolog og skrædder og det er hende som organisere og passer på produktionen i den højeste kvalitet af udenlandske ordrer. Du kan kontakte mig på leszek@filmfactory.pl

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)