Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manglende konvertering

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har fået min shop op at stå, men har ingen konvertering overhovedet.

Det er første gang jeg er igang med en webshop, så er uvidende omkring en del af processerne.

Jeg har reklameret en smule på Facebook og via Adwords og har visitkort som jeg tænkt mig at dele ud når vejret er blevet bedre.

Er der nogen der vil kunne kigge mine ting igennem og sige hvad jeg gør forkert?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 .

1) Jeg ville nok overveje en anden implementation af cookie-boksen. Opbygning, farve og stil nærmest kriminaliserer din webshop. 

2) Produktbilleder er essentielle for den typer produkter du sælger.

 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, der er lidt at tage fat i - men sådan er det jo at starte noget nyt :)

- manglende kontaktinfo/opl ( cvr, tel. adresse mv.)

- handelsbetingelserne ligner også noget, så man tror man er ved at udføre en kriminel handling :) , samtidig mangler der oplysninger omkring leveringsbetingelser/priser, betalingsmuligheder.

- selvfølgelig manglende billeder som casper skriver.

- meget lidt info under " om os" , og der ville jeg ikke tage "nyopstartet" med - fokuser hellere på konkrete oplysninger.

- meget få produkter - og samtidig ser det ud som om alt er på tilbud ? Det er ikke tilladt at angive en førpris, hvis det ikke stemmer. Du skal have kørt med førprisen en periode.

- Kun Paypal som betaling - heller ikke noget der øger omsætningen.

- lidt triste farver generelt ( men det kan skyldes at der ikke er produktbilleder endnu)

- angiv gerne fragtprisen oppe ved kurven, så man ved det fra start.

Mange af tingene kan du hurtigt rette - så skal det nok blive bedre, og husk det tager tid at få gang i nye shops, så tag det ikke så tungt her i starten, bare hent inspiration på andre shops du synes godt om ( uden dog at kopiere :) ).

 

 

 

 

 

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:
og samtidig ser det ud som om alt er på tilbud ? Det er ikke tilladt at angive en førpris, hvis det ikke stemmer. Du skal have kørt med førprisen en periode.

Det har været oppe i et andet indlæg her på Amino, og førprisen skal have været brugt i min. 6 uger før man kan kalde det førpris.

Med Venlig Hilsen

Søren Mathias Nielsen

Tilmeldt 22. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har nu rettet en del af de ting i nævnte,men har selvfølgelig nogen jeg ikke lige kan rette endnu, såsom billederne osv.

Tusind tak for jeres svar! Er meget taknemmelig! Big Smile

Yes

Tilmeldt 18. Feb 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina,

Dine varer er lidt luksus produkter - hjemmesiden udstråler ikke luksus i mine øjne.. Den ser lidt kedelig ud, mangler måske lidt runde kanter - bedre billeder få evt. en grafiker til at designe dig et lidt mere farverigt logo

Desuden syntes jeg også der mangler en HEL del tekst på siden, længere produktbeskrivelser.... Forside tekst mv. som velkommer en til shoppen...

OG

ALFA OMEGA - sørg for at få andre betalingsmuligheder - Mange bliver skræmt af paypal (selvom det ingen mening giver)

Har du lyst til at lave lidt målrettet produkt markedsføring er du velkommen til at skrive til mig på Ukristensen@ebay.com  dba. dk

Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg kan veldigt godt lide det stilrent design, men:

der står meget på engelsk, for lidt produkter (=ikke etableret, folk køber jo også tryghed).

1 smykke?  slet dette menupunkt, og udvid med scrubs, wraps...for pokker finns der ikke et dansk ord for det?

Kunne godt forestille mig, at en anden opdeling af menu vil være behjælpeligt.

Sorteret efter anvendelse. Hvis man søger noget specielt, skal man ikke klikke på alle produkter.

Du skriver: "Advarsel! Ikke til brug af gravide kvinder.". Væk med "advarsel!" 

du mangler kontaktformular, kan godt forestille mig, at kunderne" har mange spørgsmål.

held og lykke!

Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina,

Jeg tror på bedre billeder. Ikke bare billeder af flasken - men billeder af den oplevelse man får ved at bruge produktet.

Længere tekster, som beskriver hvad produktet gør, hvorfor det er en god idé at bruge det og hvad det er godt for / imod.

Skab indhold der skaber seo - lav en blog på din shop hvor du deler artikler, guides, råd, videoer, tanker, tips og meget andet, som relatere sig til dine produkter og som trækker trafik og som din målgruppe vil elske.

Forbered dig på at der let kan gå 6, 12, 18, 24 måneder før at din shop er rigtig igang. Det tager tid.

Deltag på lokale messer / events hvor din målgruppe er - og del flyers eller prøver ud.

Få dine kunder til at skrive anmeldelser om produkterne, således at de spreder det gode budskab.

Hav flere produkter og mere at vælge i mellem.

Du skal sælge en oplevelse og du skal skabe en hel "verden" omkring din butik, hvor du motiverer, inspirerer og hjælper din målgruppe med ...xxx ?

Besvar selv (ikke mig) disse spørgsmål: 

- hvorfor skulle nogen handle hos dig?

- hvad gør dine 10-15 produkter interessante?

- hvorfor ikke bare handle i Matas eller en anden butik?

- hvorfor er dine produkter interessante?

- hvem er din målgruppe egentlig?

- hvad adskiller dig fra dine konkurrenter?

- hvad er det for et problem du løser for dine kunder?

... find selv på flere....

Ved at finde ind til kernen i din forretningen, kan du skabe spændende indhold, artikler, billeder, produkttekster, events, spa aftener og meget andet - som din målgruppe vil elske.

God jagt :-)

Martin

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)