Hej Christina,
Jeg tror på bedre billeder. Ikke bare billeder af flasken - men billeder af den oplevelse man får ved at bruge produktet.
Længere tekster, som beskriver hvad produktet gør, hvorfor det er en god idé at bruge det og hvad det er godt for / imod.
Skab indhold der skaber seo - lav en blog på din shop hvor du deler artikler, guides, råd, videoer, tanker, tips og meget andet, som relatere sig til dine produkter og som trækker trafik og som din målgruppe vil elske.
Forbered dig på at der let kan gå 6, 12, 18, 24 måneder før at din shop er rigtig igang. Det tager tid.
Deltag på lokale messer / events hvor din målgruppe er - og del flyers eller prøver ud.
Få dine kunder til at skrive anmeldelser om produkterne, således at de spreder det gode budskab.
Hav flere produkter og mere at vælge i mellem.
Du skal sælge en oplevelse og du skal skabe en hel "verden" omkring din butik, hvor du motiverer, inspirerer og hjælper din målgruppe med ...xxx ?
Besvar selv (ikke mig) disse spørgsmål:
- hvorfor skulle nogen handle hos dig?
- hvad gør dine 10-15 produkter interessante?
- hvorfor ikke bare handle i Matas eller en anden butik?
- hvorfor er dine produkter interessante?
- hvem er din målgruppe egentlig?
- hvad adskiller dig fra dine konkurrenter?
- hvad er det for et problem du løser for dine kunder?
... find selv på flere....
Ved at finde ind til kernen i din forretningen, kan du skabe spændende indhold, artikler, billeder, produkttekster, events, spa aftener og meget andet - som din målgruppe vil elske.
God jagt :-)
Martin