Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En der kan lave en køreklar webshop?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nivå
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Jeg søger en der kan lave en køreklar webshop til mig! 

Har du et godt tilbud, så skriv endelig en mail til samkhamisi@live.dk, med dine referencer og et muligt bud på hvad det kommer til at koste! 
Håber at høre fra jer!
Mvh Sam :)

Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sam

Jeg vil anbefale at du tager et kig på Wordpress, en nem og gratis måde at lave hjemmesiden selv.

Hvorfor betale en masse penge for at en anden laver den, når du selv med lidt tid kan gøre det.

PLUS du får muligheden for lynhurtigt og nemt selv at lave ændringer på hjemmesiden, da du selv har bygget den.

Søg efter guides på google.dk eller youtube :)

Mvh Rasmus

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus:

Hej Sam

Jeg vil anbefale at du tager et kig på Wordpress, en nem og gratis måde at lave hjemmesiden selv.

Hvorfor betale en masse penge for at en anden laver den, når du selv med lidt tid kan gøre det.

PLUS du får muligheden for lynhurtigt og nemt selv at lave ændringer på hjemmesiden, da du selv har bygget den.

Søg efter guides på google.dk eller youtube :)

Mvh Rasmus

Det kan jeg så på ingen måde anbefale. Jeg har haft (næsten) alle mine sider i wordpress, og kun de første lavede jeg selv. Jeg har efterhånden fundet ud af, at hvis jeg hyrer folk til det på amino, elance, odesk m.v. og istedet koncentrere mig om det jeg er god til, så går tingene hurtigere, produktet er langt bedre (ikke lavet af en rookie), jeg tjener langt flere penge (Da jeg når at tjene webshoppens omkostninger ind på den tid det tager ham at lave den) osv..

Jeg hører tit den med "Bare kom igang med wordpress..........." men for mig fungere det kun, hvis det er en simpel blog du skal have lavet. Ellers er min mening, at man skal fokusere på sine kerneområder, og lade andre kompetente folk om resten. :p 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 9. Jul 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sam

Vi kan hjælpe dig med at få en webshopløsning i luften i løbet af et par dage.

Alt afhængige af dine krav vil vi anbefale WooCommerce som er et Wordpress plugin.

Vores seneste webshop er lavet til http://www.craa.dk 

Jeg har sendt dig en mail med vores kontaktoplysninger. 

Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus S. von Arenstorff:

Det kan jeg så på ingen måde anbefale. Jeg har haft (næsten) alle mine sider i wordpress, og kun de første lavede jeg selv. Jeg har efterhånden fundet ud af, at hvis jeg hyrer folk til det på amino, elance, odesk m.v. og istedet koncentrere mig om det jeg er god til, så går tingene hurtigere, produktet er langt bedre (ikke lavet af en rookie), jeg tjener langt flere penge (Da jeg når at tjene webshoppens omkostninger ind på den tid det tager ham at lave den) osv..

Jeg hører tit den med "Bare kom igang med wordpress..........." men for mig fungere det kun, hvis det er en simpel blog du skal have lavet. Ellers er min mening, at man skal fokusere på sine kerneområder, og lade andre kompetente folk om resten. :p 

Kunne ikke være mere enig i, at lade kompetente folk klarer de ting man ikke er god til.

Men for ganske mange nystartede, med et begrænset budget, ender man alligevel ud med en grim hjemmeside der lige så godt kunne være lavet af en selv.

Har du nul teknisk kunnen og ikke har tænkt dig at få det, så ja, betal dig fra det.

Vil du opnå det bedste resultat (efter min mening), så lær det grundlæggende og du vil nå frem til et meget bedre produkt i samråd med en professionel.

Mvh Rasmus

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)