Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webbureau part 2

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Herlevsen:

Carsten: jeg fik nok formuleret mig lidt dårligt. Kendskab til Laravel er ikke nødvendigt, men som du også har forstået søger jeg nogle der har mere end en grundforståelse for php og mysql.

Min grund til at ville finde et egentligt bureau, er at det er svært at finde en freelancer der både er ekspert i programmering og Linux miljøer. Men hvis det kunne lade sig gøre, er jeg bestemt ikke afvisende overfor. Kender du evt. nogle? :)

Enig med Carsten (og dig selv) ang. at finde en med generelle PHP kompetencer. Jeg har også selv kun rørt Laravel en smule, men arbejder normalt i Kohana. Og springet mellem dem er til at overse hvis man har erfaring fra forskellige frameworks.

Jeg tror det er de færreste bureauer der er eksperter i Linux miljøer. De fleste outsourcer det til hosting virksomheder. Du skal også have nogle meget specifikke behov for at skulle bruge en linux 'ekspert'. Jeg vil tro at en del freelancere har nok erfaring i Linux til at sætte nogle servere og load balancing op og vedligeholde dette - eller kan finde en hjælp på nettet til hvordan man gør.

Det er nok mere i forhold til at udtænke hvordan skalerbarheden skal bygges i systemet og hvilke komponenter der skal bruges, at du skal søge kompetencer. Det handler mere om software arkitektur end 'linux-arbejde' og ligger derfor i højere grad hos udvikleren.

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)