Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp... fanger bordet ved telesalg B2B?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

ups fik lige kommenteret og lagt det forkerte opslag op.   her er linket til deres kundeaftaler. 

som der kan læses i aftalen skal aftalen enten skrives under eller der skal åbnes for telefonerne senest samtidigt med at de sender aftalen til dig. hvis du ikke har skrevet under eller de ikke har sendt nye simkort så der kan ringes på den aftale der er indgået på telefonen, så er jævnfør deres egne retningslinier ikke gyldig

http://www.telenor.dk/Images/Generelle-betingelser-for-erhverv-V21_tcm69-107484.pdf

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Fra Tølløse
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 33
Fra  www.NATogVIC.dk Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle de gode svar. 8-)

Jeg har også kigget deres betingelser igenmmen. De sendte simkort inden jeg fik set mig om.

De sendte aftalen på mail med det samme. Men umiddelbart står der ikke, at der ingen fortrydelse er, eller at der er binding på 1 år.

Må indrømmen at jeg blev noget tosset da han sagde det til mig. Men jeg forstår jo godt at de blev ved at holde fast i Erhvervs abonnement, selvom jeg flere gange sagde at jeg ikke ville binde det op på mit firma.

Jeg er lidt på herrens mark med hvad jeg præcis skal gøre.

mit håb med dette indlæg er også at hjælpe andre til at undgå den fejl jeg har gjort 8-)

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)