Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af revisor, regnskabsprogram samt selskabsform

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fitnesspigen:

3) I juli kommer Dinero med en API til Dinero, således at 3. part kan programmere en bro mellem Dinero og vores Webshop, således vi fra Spanien altid kan følge økonomien/lager real time og lave bestillinger af vare dernede fra.

Hvis du ikke allerede er opmærksom på det; så har Dinero valgt ikke at tilbyde et API, så til jeres formål er Dinero vel afskrevet som en mulighed.

Jeg har brugt e-conomic siden 2003 men er for nyligt begyndt at anvende Billy's Billing til et par projekter. Det er klart at foretrække selvom det stadig har lidt børnesygdomme. Desuden har de et virkelig gennemarbejdet og vel dokumenteret API (væsentligt overlegent til e-conomic).

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Poulsen:
Jeg har brugt e-conomic siden 2003 men er for nyligt begyndt at anvende Billy's Billing til et par projekter. Det er klart at foretrække selvom det stadig har lidt børnesygdomme. Desuden har de et virkelig gennemarbejdet og vel dokumenteret API (væsentligt overlegent til e-conomic).

Hvordan er Billys API e-conomics overlegen???

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 138
Fra  Magentomoduler.dk Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Poulsen:
Desuden har de et virkelig gennemarbejdet og vel dokumenteret API (væsentligt overlegent til e-conomic).

Enig med General Ka D'Argo - hvad er det, der gør at Billy's Billings API er overlegent ifht. e-conomics?

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

General Ka D'Argo:

Hvordan er Billys API e-conomics overlegen???

Billy's Billing's API følger moderne standarder som REST og JSON, hvorimod e-conomic's API virker til at være bygget i 90'erne med SOAP, XML og ingen anvendelse af konventioner i forbindelse med strukturering af deres services.

Alle der er vant til at arbejde med moderne API'er vil på minutter kunne gennemskue Billy's Billing's API, mens det sikkert vil tage dem timer at forstå e-conomic's. Det var i hvert fald mine erfaringer da jeg arbejde med de 2 API'er.

Derudover er Billy's Billing's dokumentation overlegen, se her: https://billysbilling.com/api mens jeg nærmest ikke vil kalde det her for dokumentation: https://api.e-conomic.com/secure/api1/EconomicWebService.asmx

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Poulsen:
Alle der er vant til at arbejde med moderne API'er vil på minutter kunne gennemskue Billy's Billing's API, mens det sikkert vil tage dem timer at forstå e-conomic's. Det var i hvert fald mine erfaringer da jeg arbejde med de 2 API'er.

Jeg tror nu der er mange moderne APIer der bygger på SOAP/XML :-) Og jeg må indrømme at jeg synes det er super praktisk og tidsbesparende ifht. JSON/REST, men hvis man er vant til begge dele er der nok ikke nogen tidsforskel.

Billys Billings vejledning er jo bare til hvordan man bruger REST/XML, og så en vejlening i paging, noget der normalt ikke er nødvendigt at kunne arbejde med når man bruger e-conomics api.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)