Hvis man nu gerne vil sende en retur-label med til sine kunder, er det så muligt via jeres system? (kunne ikke lige umiddelbart læse noget på jeres side).
Mvh Uffe
Hej Uffe,
Løsningen pt. mht. retur er, at du skal købe en label, hvor du angiver dig selv som modtager og kunden som afsender.
Mvh. Nicklas
Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.
Skal høre om der er en løsning hvis man skal have pakker retur fra sverige, tyskland, england.
Hej Lucas,
Det er muligt. Se mit forrige svar :-).
Hej Nicklas,
tak for svar.
Skal lige være helt sikker. Danske pakkelabels bliver de accepteret af det svenske postvæsen til returforsendelse, hvis den svenske kunde afleverer en pakke til returforsendelse??
Ja det har lige fået bekræftet af Post Danmark :-).
Hej Nicklas.
tak for svar. Det prøver jeg. Har bare haft problemer med det tidligere hvor kunde ikke har kunne sende pakken retur fra et tysk posthus med dansk porto/ label.
Ja det har lige fået bekræftet af Post Danmark :-).
Hej Nicklas.
tak for svar. Det prøver jeg. Har bare haft problemer med det tidligere hvor kunde ikke har kunne sende pakken retur fra et tysk posthus med dansk porto/ label.
Hej Lucas,
Han skal oplyse, at det er en returpakke til afsender.
Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.
Ja det har lige fået bekræftet af Post Danmark :-).
Hej Nicklas.
tak for svar. Det prøver jeg. Har bare haft problemer med det tidligere hvor kunde ikke har kunne sende pakken retur fra et tysk posthus med dansk porto/ label.
Hej Lucas,
Han skal oplyse, at det er en returpakke til afsender.
Hej Lucas,
Jeg beklager at mit sidste svar til dig ikke er korrekt. Jeg er blevet kontaktet igen af vores kontaktperson hos Post Danmark her til morges. Hun fortæller mig, at det en var en forkert info, som hun har givet mig. Man kan IKKE bytte om på afsender/modtager på en almindelig label og få pakken retur fra udlandet.
Til gengæld kan man lave en Customer Return label, som man kan bruge. Denne feature er endnu ikke implementeret på Pakkelabels.dk. Den er nu sat ind på vorespipeline og vil blive udviklet og frigivet snarest muligt.
Jeg har håber ikke, at du har nået lave returlabels ved at bytte om på afsender/modtager til dine kunder. Skulle det være tilfældet, så send en e-mail til kundeservice@Pakkelabels.dk, så får vi dine labels krediteret. Jeg beklager meget fejlinformationen.
Mvh. Nicklas
Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.
Hvis man nu gerne vil sende en retur-label med til sine kunder, er det så muligt via jeres system? (kunne ikke lige umiddelbart læse noget på jeres side).
Mvh Uffe
Hej Uffe,
Løsningen pt. mht. retur er, at du skal købe en label, hvor du angiver dig selv som modtager og kunden som afsender.
Mvh. Nicklas
Hej Uffe,
Jeg beklager at mit sidste svar til dig ikke er korrekt. Jeg er blevet kontaktet igen af vores kontaktperson hos Post Danmark her til morges. Hun fortæller mig, at det en var en forkert info, som hun har givet mig. Man kan IKKE bytte om på afsender/modtager på en almindelig label og få pakken retur fra udlandet.
Til gengæld kan man lave en Customer Return label, som man kan bruge. Denne feature er endnu ikke implementeret på Pakkelabels.dk. Den er nu sat ind på vorespipeline og vil blive udviklet og frigivet snarest muligt.
Jeg har håber ikke, at du har nået lave returlabels ved at bytte om på afsender/modtager til dine kunder. Skulle det være tilfældet, så send en e-mail til kundeservice@Pakkelabels.dk, så får vi dine labels krediteret. Jeg beklager meget fejlinformationen.
Mvh. Nicklas
Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.