Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjææææælp til wordpress - anyone ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 06:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at lave en lille rejseblog og er i den forbindelse kommen til at lave en bøf...

Siden hedder hashtagferie.dk/wp.. Jeg har så forsøgt at fjerne /wp delen.... dog uden held. Resultatet er faktisk at intet nu virker længere :-(

Jeg har ændret via indstillinger, generalt... Når jeg forsøger at ændre det tilbage så meldes der bare fejl 404 page not found....

Den sædvanlige adgang til admin virker heller ikke længere (hashtagferie.dk/wp/ap-admin)..

Er der en som kan hjælpe mig her ?

Mikael

 

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv: hashtagferie.dk/wp/wp-admin

Tilmeldt 30. Dec 14
Indlæg ialt: 1
Fra  Lockbox Consult Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ind på din webhost-kontrolpanel og flytte wordpress installationen fra /wp mappen ud til "root", altså bunden af stien.. vil mene det ikke er noget du kan ændre fra dit wordspress dashboard/kontrol panel - der har jeg ihvertfald ikke set den slags indstillinger..

Mvh. Martin fra Lockbox Consult

Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Har du mulighed for at starte forfra? Og denne gang lægge det ude i roden af dit domæne? Alstå ikke nogen mappe der skal hedde "wp" - på den måde undgår du det bøvl du har nu.

Hvis du får brug for teknisk hjælp til at gøre det - og du har adgang til dit domæne (fx via FTP) - så send mig en mail på info "snabela" ps.fo - så skal jeg nok hjælpe dig.

mvh

Thomas Skipper

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)