Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

POS System til detail som virker på IPAD

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Ebeltoft
Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle aminoer og forretningsejere.

Jeg synes det ville være spændende om høre folks erfaringer med de forskellige online POS Systemer vi har til detail forretninger (tøjbutikker). Kender i nogle der har erfaring med POS systemer til IPAD som også er med integration til diverse shop systemer / økonomi systemer.


Jeg var i gang med at sætte Wallmob op, men har hørt det ikke duer særlig godt.

Er der andre?

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg gør i præcis den branche her -  og rigtigt mange spørger på IPAD, primært at design mæssige årsager - men er det mest rigtigt at vælge en kasseløsning hvor designet er pænt eller at funktionaliteten spiller?

Er det ikke langt mere vigtigt det er stabilt og brugervenligt end at det er en ipad?

Vi har lavet nogle integrationer til fx. e-conomic, prestashop, magento og kundeklub systemer.

Mvh. Kasper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er kommunikationsansvarlig i Wallmob og kan fortælle, at vores løsning er i brug hos en række brands både nationalt og internationalt såsom Douglas, Jack & Jones, Selected, Matas, SPORTMASTER, Infinity Retail m.fl. Og der er integrationer til flere systemer både inden for webshop og økonomi - bl.a. Magento og e-conomic. Systemet er både brugervenligt og stabilt - og kører tilmed på en iPad, så du kan møde dine kunder (eller kunders kunder) på gulvet og samtidig giver dit POS et mere tidssvarende udseende - til gavn både internt og eksternt.

Du er meget velkommen til at ringe til vores systemrådgiver Fie, hvis du vil vide mere. Du kan træffe hende på tlf.: 23 74 88 35 eller mail: fij@wallmob.com. Fortsat god dag.

Med venlig hilsen

Kenneth Nygaard Knudsen

Kommunikationschef @Wallmob

kek@wallmob.com | +45 30 33 64 96
www.wallmob.com

Fra Ebeltoft
Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Vil undersøge det dybere!

Fra Ebeltoft
Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper,

er det et færdigt POS system online du har?

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Kenneth Nygaard Knudsen:
Douglas, Jack & Jones, Selected, Matas, SPORTMASTER, Infinity Retail
 
De kunder du her nævner er ved som supplement til deres primlær POS system ikke ??

der er himmelvis foreskæld på behov for en lille butik´s behov da de "kun" har de funktioner i stiller til rådighed og ikke alle de funktioner der evt måtte ligge i det primær system.

/Jacob Ipsen - Retail Nørd hos FlexPOS ;)  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jacob

Altid godt at høre fra en ligesindet Smile

Det er helt korrekt observeret, at visse af vores kunder benytter vores løsning som et add-on til deres eksisterende POS-infrastruktur – heriblandt Jack & Jones, Selected, SPORTMASTER og Matas.

Omvendt benytter brands såsom Douglas, Infinite Retail og L'Oréal – sidstnævnte i Norge og Sverige – vores fulde POS-løsning.

Ovenstående er alle Enterprise-løsninger. Vi tilbyder også Wallmob OneStore, der er en anden løsning skræddersyet til enkeltstående butikkers behov frem for store kæder. Læs evt. mere på http://www.wallmob.com/onestore

/Kenneth

Fra Ebeltoft
Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kenneth.

Hvis vi besøger onestore informationssiden, så vises der et flot kassesystem og lignende ting.

Men det ser jeg slet ikke når jeg opretter en konto..

Hvordan ved jeg hvordan tingene virker, måske er det derfor folk har dårlig erfaring.. Skal man købe sig til ekstra ting, såsom selveste kassen, jeg kan kun oprette et produkt...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen

Hardware er naturligvis et tilkøb, og vores kunder har meget forskellige behov. For nogen er det eksempelvis nok at sende en kvittering elektronisk til kunden, mens andre vælger at investere i en bonprinter.

Må vi kontakte dig telefonisk og forklare yderligere? Du kan eksempelvis booke et uforpligtende møde og få POS-løsningen demonstreret.

Fortsat god aften.

//Kenneth

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth Nygaard Knudsen:
Og der er integrationer til flere systemer både inden for webshop og økonomi - bl.a. Magento og e-conomic.

Hej Kenneth,

Super at se Jer herinde - jeg kunne rigtigt godt tænke mig at du vil dele præcis hvordan jeres e-conomic integration fungerer, hvilke ting har i lavet integration på?

Snakker Wallmob lageret sammen med e-conomic både varer og kunder?
Hvordan deles finansposteringerne ud?

Jeg tænker samtidig kan man integrere dankortterminalen med wallmob også?

Mvh. Kasper 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)