Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook konkurrence - den perfekte udformning

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har været jagt efter hvordan man sætter den perfekte og mest rigtige(efter FB-regler) Facebook konkurrence op.

Har taget udgangspunkt i disse to sider. Dog ved gennemlæsning er der elementer der kan forvirre.

https://bsocial.dk/facebooks-konkurrenceregler

http://www.ivaerksaetterblog.dk/2013/08/nye-konkurrenceregler-pa-facebook

Så jeg håber i kan hjælpe mig lidt videre med at få sat min første konkurrence på Facebook igang.

Jeg ser to muligheder på min Side (det er ikke en gruppe):

- Alm. opslag på siden - som jeg deler og håber medlemmerne også deler videre. Sender til FB-venner...

- Gør brug af Facebook-annoncering, altså opretter en annonce.

Et forslag til opslagstekst/konkurrencetekst er:

[OVERSKRIFT - max 25 tegn]

Konkurrencepræmien har en værdi af 1100 kr.

For at deltage i konkurrencen skal du i <i>kommentarfeltet skrive den ønskede størrelse på tøjet samt skostørrelse. Du skal være bosiddende i Danmark og være over 18 år.

De eksklusive støvler der udloddes i konkurrencen er i størrelserne XX og XX. Det er de to eneste par i Skandinavien.

Vinderen vil blive offentliggjort på siden den xx.xx - så forsendelsen kan nå frem inden xx.xx.

Like og/eller dele gerne siden, dog ikke et krav for at deltage i konkurrencen. På siden kan du læse hvilke ”medlems”-fordele du får.

“Denne konkurrence er hverken sponsoreret, støttet eller administreret af, eller associeret med Facebook. Ved afgivelse af tilladelser og informationer, gives disse til *VIRKSOMHED*, ikke til Facebook.”</i>

[BILLEDE]

Da max-længden på teksten er 90 tegn, har jeg sat resten som ikke i første omgang ses i kursiv<i></i>. Dog er jeg usikker på om der kommer et "læs mere" link, for ellers vil folk jo ikke se betingelserne, og så er det vel svært at overholde FB's regler.

Jeg har overvejet om jeg skal linke til et billede der forklare betingelserne i stedet for at linke direkte til tidslinen, jeg ved ikke lige hvad der er bedst.

Så lad os tage en snak om den perfekte udformning og opsætning, og selvfølgelig tage udgangspunkt i overstående eksempel. Men er sikker på andre vil kunne bruge dette i deres søgen.

Vh Jimmy

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå kunne ikke bruge html-tags, så det er disse der udgør de 90tegn:

Konkurrencepræmien har en værdi af 1100 kr.

For at deltage i konkurrencen skal du i... 

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved i hvert fald du ikke må kræve at de deler et opslag eller liker din side :)
Hvis du søger mere info ang. optimeringen af en konkurrence, så du får mest muligt ud af det, kan du læse hvad jeg kan tilbyde på konkurrencer-nonstop.dk/virksomheder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)