Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Registrere mit CVR for marts 2014

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Gravens
Tilmeldt 10. Jun 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Profillageret.dk Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har lige brug for lidt hjælp her.
Har en tysk leverandør som siger skriver dette til mig:

you need to go to your authority and register your VAT-Number for  march 2014 since your company exist, it is possible to do it retroactive.

Because we got the information that your VAT wasn´t valid for this period ( march 2014)

Otherwise you have to pay the tax of 19 % of the invoice 128290/34262.

Er der nogen der kan fortælle mig hvad det er de vil ha mig til. Mit CVR nummer var aktivt d. 14 marts...

Profillageret.dk - Alt i tætningslister & gummilister

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46504
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

var du momsregistret 14/3 eller havde du bare CVR nummer. Der er jo klar forskel - du kunne teoretisk ha været registreret for arbejdsgiver import eller andet og ikke ha fået moms med

Han må vel ha checket vlies for at se om du var aktivt momsregistreret og ellers så mener han at du kan registrere tilbage fra 14/3 sidste år - Dit IVS er registreret lige omkring det tidspunkt og den gang skulle man så dernæst momsregistreres og det er måske ikke gået igennem de der få dage efter stiftelsen af det IVS - bare et gæt

Hvis du ikke var momsregistret da, er det lette alternativ da nok at betale de 19% tysk moms og bare tage det hele som udgift men check om moms var registreret 14/3 og se så om du ellers kan få det ændret

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, du skal betale de 19% og så efterfølgende afgøre, om du er berettiget til at få det refunderet.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)