Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af virksomhed - hvordan når man ud til kunderne

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er så småt ved at stable min egen oversættervirksomhed på benene, og da særligt denne branche er meget konkurrencepræget, vil jeg bede om jeres råd til, hvordan man kan nå ud til nye kunder?

Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 69
Fra  Skrotlortet.dk Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Juliet,

En hjemmeside + SEO er nok det bedste sted at starte? :) Også kan du når alt det spiller, krydre det lidt med noget AdWords eventuelt?

Vh. Deniz

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Juliet

Start med at finde ud af præcist hvad der er for kunder du gerne vil have - er det Webshops ?, mindre eksport virksomheder i medtjylland ? osv. Du du er blevet helt skarp på de segmenter, kan du så begynde at kigge på hvordan du kommer i kontakt med dem - det kan være SEO/Adwords, men det kan også være noget så gammeldags for annoncer i den lokale avis, deltagelse i netværksmøder, udele flyers osv.

Du vil hurtigt opdage at nu mere præcis du segmenterer dine kunder, nu lettere bliver det at finde en eller flere "Kanaler" til at nå dem.

//Morten

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Morten siger, så tror jeg det kan gøres på flere måder :)
Først så bestem dig for en målgruppe, dette er meget vigtigt, også for måden du vil markedsføre dig selv på.

Har set en oversætter der fx. udelukkende har restaurations og mad branchen som målgruppe, han har så de fleste som kunde, og oversætter deres menukort og i nogle tilfælde hjemmeside.

Vh. Tolga

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)