Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg ønsker penge, hvilken virksomhed ska jeg kast mig ud i ,

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 5. May 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold op nu er jeg IGEN på dagpenge. Jeg orker ikke mere dårlig betalt arbejde, hvor pengene bruges til betale regninger. 

nu vil jeg være selvstændig. Ja nogle vil sige det er hårdt ig man ik tjener meget i starten.. MEN  det er måde får flere penge end almindelug jobs.

Jeg har kun kørt taxi 26 år og nu er knæen slidt ned.

jeg er rolig af natur og drømmer!

Er der stadig penge i rengøring. Her går jeg kun efter private kunder..

jeg har også MEGA lyst til lære lave introvideoer for virksomheder og webshop.

jeg kan også finde ud af lave alminde hjemmesider til virksomheder.

Jeg har bred it webkendskab.. 

Hvad synes i jeg skal arbejdw med.. hvad nent komne igang med og jeg kommer til tjene oenge så er smær til brødet

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

ASP.NET:
nu vil jeg være selvstændig. Ja nogle vil sige det er hårdt ig man ik tjener meget i starten.. MEN  det er måde får flere penge end almindelug jobs.

Ikke nødvendigvis. Nogen kommer slet ikke til at tjene mere end hvis de tog et almindeligt arbejde. Nogen kommer ud i slem gæld. Hvad er sjovest?

Du skal virkelig lave mange hjemmesider hvis du vil op og bare have en 15-17k udbetalt. Studerende med få udgifter laver sådan noget for 500-1000 kroner. Du skal tænke på pension, feriepenge, afgifter, udgifter, moms og alt mulig andet der betyder at du ikke kan tage 500 for en hjemmeside hvis du vil have tingene til at rende rundt.

ASP.NET:
Hvad synes i jeg skal arbejdw med.. hvad nent komne igang med og jeg kommer til tjene oenge så er smær til brødet

Søge et arbejde.

Hvis du vil igang med noget, kan du prøve at sætte en affiliate/dropship webshop op. Det kræver arbejde (men hvad gør ikke det?) men ikke nogen kæmpe investering.

Spørgsmålet er også hvor mange måneder du kan tåle at arbejde uden at få så meget som en krone udbetalt til dig selv? En affiliate/dropship kan klares om aftenen og kan komme til at give en pæn slat penge. Men det afhænger af en masse ting.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så på nettet, men er i tvivl om hvor. Prøv at kig under apps, google webmaster tool youtube videoer. Men der er et sted hvor de viser dig hvordan du laver animerede videoer som du kan sælge til firmaer. Det så relativt simpelt ud...men jeg glemte alt om stedet igen. Det var nok ikke det rigtige som intro video til store virksomheder men fint til webshops og små info videoer.

Du kunne købe et website med en indkomst der kan erstatte dine dagpenge (man burde kunne få tilskud!)

Du kunne handle aktier (men de modregnes vidst også)

Kender du to andre med it/trading flair så kender jeg en der mod et relativt beskedent beløb vil lære jer at trade Forex efter et helt bestemt system med noget software han selv har udviklet. Ved at være 3 der arbejder på treholdsskift på samme konto kan i opnå 3 gange så stort afkast som en der arbejder 8 timer. Hvis hver trader laver 6 pips per dag (ikke helt umuligt) så laver I ca. 9% per dag eller bytter 7000 kr. til 500.000 kr. på 50 arbejdsdage

Du kunne handle væddemål på Betfair (lidt risky men skattefrit

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lige at der er et rigt udvalg af videoer på Youtube som viser dig hvordan du kommer igang med animerede videoer på få minutter/timer.

https://www.youtube.com/results?search_query=how+to+make+animated+videos

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

En vigtig ting at nævne, er at det du begynder på, også skal interessere dig. Hvis du på forhånd har en interesse for området, så er sandsynligheden også, at du ikke løber kedelig i det før tid.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra 3060
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tvivler på at du kunne få succes med hjemmesider, da din formulering er begrænset samt din lyst til at efterse taste / stavefejl  er stort set ikke eksisterende 

Jeg er sikker på er du er rolig af natur og fuld af drømmeri Wink

Kig ind på dig selv og find ud af hvad du kan, som meget få kan tilbyde eller vil tilbyde og måske med lidt fantasi kan der dukke noget brugbart op... tvivler på at du får en opskrift her

Venligst 

Fra 3060
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mr. A 

Brug din energi rigtigt  og her er det ikke optimalt  -  men jeg nød at læse dine kreative forslag og det er faktisk sandt,,,

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

jeg tror ikke på hverken hjemmesider - forex handler eller animerede videoer er det som trådstarter rimeligt hurtigt vil kunne erstatte tidliger taxi indtægt eller - nuværende dagpenge med.

Dertil kommer, at der skal tales med dagpenge kontoret om bibeskæftigelse for at komme igang her og ved OK nedsættes dagpenge perioden til ialt 78 uger

Jeg kan tage fejl-  da der jo står bred IT kendskab, men jeg synes nok, set ud fra formulering - stavning osv, at det virker urealistisk rimeligt hurtigt, og som ønsket NEMT at komme igang. Konkurrencen i IT er STOR - også i forex - animerede videoer, hjemmesider - hele vejen rundt - tilmed fra talentfuld skoleungdom, der går langt for at udføre ting for at få noget som reference til CV = MEGET billigt. Konkurrence med de rigtigt skrappe - kommer trådstarter ikke i nærheden af i flere år.

Realistisk set, synes jeg trådstarter skal få hjælp med knæene og genoptage taxi kørslen, evt på lidt nedsat tid, ud fra hvad økonomien kan bære, og så i "fritiden" teste hvad som helst, IT sager og andet - og se om det bærer, til at stoppe som taxi chauffør. Smid ikke det job væk før du har noget der kan erstatte indtjeningen eller peger hen mod at kunne

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Opfind en anordning der medfører, at taxichaufører ikke får ødelagt knæene og dem, der har fået dem ødelagt kan genoptage taxikørslen ;-)

Det er ikke hurtigt.

Det er ikke billigt.

Men der må være et marked for det ;-)

Mvh,

Christian

Tilmeldt 31. Dec 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Bliv COBOL programmører. Der er kæmpe efterspørge og faldende udbud. Løn er yderst fornuftig og arbejdstiden er kun 36 timer om ugen.

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)