Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sender jeg mine vare til kunderne?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er i processen af at åbne en webshop men ved ikke hvad jeg skal gøre i forhold til pakker. Lad os "lege" at jeg bestilt en PS3 hjem, og nu har jeg fået adressen på min kunde, men hvad gør jeg så? Går jeg bare op til post danmark og køber en pap kasse og sender den der eller hvad? Hvad koster det?:-)

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

PostDanmark har en meget fin hjemmeside, hvor deres priser er specificerede.

Der er mange andre transportleverandører, for eksempel DHL.

Du kan med fordel købe dine papkasser i større mængder hos en af emballage-webshops.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Hvis du har besluttet at det er PostDK du gerne vil benytte, kan du (hvis du har CVR nr), anvende en side som Pakkelabels.dk. Her kan du oprette dig, udfylde med dine data, indtaste adresse på din kunde, printe et pakkelabel, og sætte på din pakke. Herefter kan pakken afleveres hos den lokale PostDK eller via pakkeboks. Kig evt. på pakkelabels.dk hjemmeside: der kan du både se priser, og guides til hvordan deres "koncept" fungere. 

I forhold til papkasser og emballage generelt, skal du (medmindre produkterne fra din leverandør allerede er klar til videre afsendelse) selv ud og finde emballage som passer. Der findes en del spillere på markedet, og priserne kan svinge en del. Jeg har selv haft gode erfaringer med Jakodan.dk og Jyllands-kartonlager.dk . Alternativt kan du evt. spørge i en lokal butik, om du må købe/få nogle af deres brugte kasser. 

God fornøjelse ;)

Mvh Uffe

Tilmeldt 3. Jul 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar!:-) Men jeg forstår ikke hvad forskellen er på g-porto og pakkelabels.dk er, så vidt jeg kan se skal man berette sit cvr nummer(Hvilket jeg ikke har) på pakkelabels, og på gul og gratis skal man ikke berette sit cvr nummer:-)

Frederik

Tilmeldt 3. Jul 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit svar! det gav mig en hel del information:-)

Fra Hedehusene
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 35
Fra  Dania Emballage ApS Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Hvis du vil sende papkasser med Post Danmark vil jeg klart anbefale dig at tage et kig på vores nye papkasser, som er udviklet så de passer til Post Danmarks volumenoptimerede priser. Vi kalder dem Post Dk papkasser, du kan se dem her - Post DK papkasser. Hvis dem du ser på siden ikke passer i størrelsen er du velkommen til at kontakte os. Hilsen PernilleSmile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)