Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

køb af domæne og webhotel... hvad er bedst?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Dreamshop Skrevet kl. 02:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld jeg lige hi-jacker tråden med et relateret spørgsmål. Jeg leder efter hosting til en idé jeg har til en engelsksproget hjemmeside, som derfor ganske naturligt er rettet mod et internationalt publikum. Jeg tænker, at servernes placering kan have betydning i denne forbindelse? Nogen forslag til, hvad der er bedst? Vil jeg med fordel kunne bruge UnoEuro (jeg leder efter en budgetløsning), eller er det hul i hovedet til andet end .dk-domæner?

Siden skal laves i WordPress.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Peder Lyager Jensen:
Jeg tænker, at servernes placering kan have betydning i denne forbindelse?

Placering har ikke længere nogen betydning. Der er to faktorer der spiller ind; hvilket TLD du bruger samt din opsætning i Googles Webmaster Tools.

Hvis du har et TLD der hedder .dk eller .co.uk eksempelvis, så antager Google automatisk at dit publikum er henholdsvis Danmark eller England. Her vil opsætningen af Google Webmaster Tools ikke have noget effekt.

Har du til gengæld et mere generisk TLD som .com, .net eller lignende, kan du med Google Webmaster Tools indstille hvilket publikum du henvender dig til.

Peder Lyager Jensen:
Vil jeg med fordel kunne bruge UnoEuro (jeg leder efter en budgetløsning), eller er det hul i hovedet til andet end .dk-domæner?

UnoEuro er fint selskab uanset hvilket type domæne du har, jf. førnævnte.

Serverplacering kan have betydning i forhold til hastighed, men det vil typisk ikke være det største problem med WordPress.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 18. Aug 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi hos Meebox kan tilbyde stabile og billige webhoteller uanset lokation på dine eventuelle kunder.

I kan se en oversigt over de webhoteller vi tilbyder på: https://meebox.net/da/webhotel/

I skal også være mere end velkomne til at skrive til salg@meebox.net så kan vi give jer lidt rabat.

Med venlig hilsen,

Emil Drachmann

Meebox.net

Tilmeldt 12. Mar 15
Indlæg ialt: 30
Fra  Parasoleksperten.dk Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi benytter Danhost Aps, og vi er fuldt ud tilfredse med både produkt, men bestemt også prisen.

Venlig hilsen 

Parasoleksperten

Solafskærmning i høj kvalitet - Parasoleksperten.dk

Fra Aarhus N
Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Dreamshop Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for svarene. Jeg har modtaget et par private tilbud, som jeg også vil takke for. Jeg tror, jeg holder mig til UnoEuro, som jeg tidligere har brugt og har haft gode erfaringer med :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)