Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi er de nye frækkerter i hostingbranchen

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej isos

Tak for de pæne ord, jeg mener nu heller ikke 99,- Kr. om måneden er dyrt for at få f.eks. en Webshop hostet på et lynhurtigt og professionelt hotel, kan en Webshop ikke trække under 100,- Kr. hjem om måneden til hosting, er det et spørgsmål om den overhovedet burde eksistere Smile

Jeg har naturligvis testet lidt mere her til aften og jeg kan altså ikke få slideren til at køre langsomt uanset hvad jeg gør.

Igen tak for de gode ønsker, vi er også sikker på at vi har vores berettigelse.

Ha en dejlig Søndag.

//Kim

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gode Toner

Vi har snakket om det med prisen og du har naturligvis helt ret i at det bør være skrevet på websitet med en pris pr. måned, helt som alle andre hosting selskaber også bruger at skrive det.

Det er nu ændret, så priserne er angivet pr. måned i stedet for.

Tak for information og råd.

Rigtig god Søndag.

//Kim

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Allerførst tak til alle der har givet konstruktiv feedback til mig, det er jeg rigtig glad for.

Jeg fik allerførst fat i det mere Danske navn wphosting.dk så vi har allerede skiftet navn.

Men puha, i gav mig noget at tænke over, og dertil en masse arbejde Smile dertil kom at jeg fik bunker af mails fra folk omkring mit nye startUp, så jeg endte med at gå i tænkebox og tænke det hele igennem endnu engang, men det er vel en iværksætters lod at skulle tænke tingene igennem engang imellem, men nu er resultatet der.

Det har været hårdt arbejde den sidste uges tid, men jeg syntes det har været det hele værd, der er blevet plads til en masse nye ting bl.a. et affiliate program, automatisk CMS installation, Danmarks billigste webhotel osv osv

Slåfejl, rettelser etc. hører jeg naturligvis gerne stadig om, så jeg kan få det rettet, tingene er gået temmelig stærkt den sidste uge Cool

Ha en fantastisk uge.

//Kim

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)