Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefale en SEO-tekst udbyder?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis:
Hold dig fra dem der udbyder "SEO tekster". Det er et dødt fænomen, og er ikke noget der længere er relevant.

Det er da i den grad relevant at finde en, som virkelig ved, hvordan en tekst skal sættes sammen i henhold til SEO. Du kan jo ligeså vel risikere at finde en "almindelig" tekstforfatter, som ikke aner en brik om SEO og får begået nogle elementære fejl inden for SEO ligesåvel som du kan finde en tekstforfatter inden for SEO, som ikke er opdateret med udviklingen inden for SEO og laver en 5-10% keyword density samt det samme main keyword i samtlige H-tags. Du kan ende med noget makværk uanset om du bestiller en "tekst" eller en "SEO tekst".

Personligt finder jeg dog almindelige tekstforfattere og fortæller dem præcis, hvilke retningslinier jeg vil have teksten skrevet indenfor med det kendskab, jeg selv har til SEO. Men det er jo ikke alle, der kender nok til SEO og er helt opdateret inden for en verden, der meget ofte ændrer sig, når f.eks. Google lige keder sig og finder på at opdatere deres algoritme. Derfor er de nødt til at finde en tekstforfatter, som har et vis kendskab (og gerne meget godt) til SEO. Men de er sjældent billige. :)

Som en sidenote i henhold til indlægget du linker til, så er det jo heller ikke alle bestilte tekster, som er henvendt til mennesker. Det kan jo være en tekst til SPLOGs, hvorfor de eneste, som den henvender sig til, er søgemaskinernes crawlere. 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg erklærer mig enig med MSkovmose og konkluderer vidst, at vi allesammen er meget enige:

En god tekstforfatter har styr på, hvad google godt kan lide, men laver samtidigt kun tekster der er spændende for læseren, rammer den rigtige målgruppe og har en passende jargon.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja har fået en del bud efterhånden.

Fra 15 øre og op efter. Har fået et på 735 kr.- for 5 tekster af 300 ord. og hvis der kommer ekstra ord end det tager han ikke ekstra. Han havde nogle gode referencer osv også. Jeg overvejer at give ham en chance og prøve 5 annoncer af.

Det svarer til 49øre/ord, hvilket er en lille smule over mit budget til at starte med, men må vel bare ofre det. Vil hellere bruge ekstra og få noget der har værdi en bruge 200kr og få ingenting.

Ved godt overskriften siger SEO, men søger mest bare noget interessant læsning for læserne :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)